sobota, 22 listopada 2014

Puszka na świąteczne smakołyki


Za sprawą Coloriny i jej nowego wyzwania na blogu Artimeno,
kolejny raz musiałam się zmierzyć z czymś dla mnie nowym. 
Nie lubię zimy, niskich temperatur, a przede wszystkim ciemności,
jednak lubię nowe wyzwania, a opakowania świątecznego jeszcze nie miałam okazji robić.
Jako, że nie przepadam za wykonywaniem własnoręcznych pudełek, 
postanowiłam postawić na alterację puszki.

















Puszka może posłużyć jako opakowanie w którym można podarować czekoladki, 
cukierki na choinkę, lub pierniczki.


Zapraszam do wspólnego pakowania świątecznych prezentów :)



Użyte materiały:
-gesso białe,
-farbka brokatowa-srebrna,
-wykrojnik Marianne Design-gałązka ostrokrzewu,
-wykrojnik Marianne Design-duża poinsencja, 
-wykrojnik Marianne Design-gałązka jodłowa,
-zawieszka śnieżynka.

9 komentarzy:

  1. Świetnie zalterowana puszka- bardzo podoba mi się wykorzystanie wycinanki na wieczku ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak, zgadzam sie z przedmowczynia - serwetka na wieczku prezentuje sie genialnie! :) a te jelonki znam (bo mam ;)) i wspólnie z fikcją ochrzcilysmy je zdzisław i marlenka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. budzik najpierw pokrylam gessem za pomocą gąbki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cuuudne! Takie bardzo klimatyczne i ciepłe, ma w sobie dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknościowa...bardzo świąteczna i klimatyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszka cudna i bardzo świąteczna i bardzo nie w twoim stylu ;) Zadziwiasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalna,idealna na świąteczne pierniczki! z takiej puszki smakują jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Nie spodziewałam się zobaczyć u Ciebie prace w tym stylu, ale jak widać jesteś wszechstronna:) super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.