środa, 29 sierpnia 2018

Rdza żre

Ponownie wykorzystuję efekt rdzy przy użyciu mediów DecoArt. Tym razem zależało mi na tym, aby rdza była bardzo uwydatniona, dlatego nałożyłam sporo piaskowej pasty i mocno podgrzałam ją nagrzewnicą. W wielu miejscach powstały spore bąble, które wyglądają tak jakby rdza pożarła tryby na brzegu mojej kartki. Taka ozdoba świetnie komponuje się z moją ulubioną kolekcją Studia Light Industrial 2.0. Papiery oczywiście są dostępne w hurtowni Decoratorium. 







DecoArt Media Gesso White
DecoArt Media Texture Sand Paste
DecoArt Media Shimmer Mister White
DecoArt Media Fluid Acrylics Quinacridone Gold
DecoArt Media Fluid Acrylics Burnt Umber
DecoArt Media Fluid Acrylics Titanium White
DecoArt Media Fluid Acrylics Carbon Black
DecoArt Media Fluid Acrylics Primary Cyan
Studio Light 30x30 papers Industrial 2.0
Kaisercraft Collectables Factory 42
Prima Marketing Sunrise Sunset Vintage Trinkets - Brads
Tim Holtz Sizzix Thinlits Die Set 4 PK #660220 Mixed Media 
Magnolia Doohickeys Die SM12 Summer Foliage
Rosy Owl Leaves Dies
Ranger Heat It Craft Tool 
Tim Holtz Idea-Ology Kushgrip Scissors 5 inch





1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.