sobota, 18 stycznia 2020

Be Joyful

Dla sklepu Craft4You przygotowałam inspirację mixed mediową w której mieszam techniki i przeróżne media. Praca jest mocno warstwowana, zarówno tło jak i kompozycja wymagały kilku etapów pracy. Na drewnianej bazie w kształcie domku stworzyłam zimowy pejzażyk ze zdjęciem synka.
Drewniany domek pokryłam kilkoma warstwami białego gessa i za pomocą pasty i maski wykonałam wzór. Kolor w tle kompozycji powstał po zmieszaniu czerwonej i brązowej farby, zależało mi na tym aby uzyskać odcień zbliżony do koloru kurtki ze zdjęcia. Kierując się tym samym kluczem dobrałam niektóre elementy kompozycji.
Kompozycja jest bardzo przestrzenna, składa się z wielu elementów metalowych, papierowych, akrylowych, a także naturalnych. Gałązki, gwiazdki z kory brzozy i szyszki nawiązują do pejzażu widocznego w tle zdjęcia.













WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Prima Marketing Melange Art Pebbles Diamond
Prima Marketing Impasto Paint Poppy Red
Prima Marketing Icing Paste Vintage Gold
DecoArt Media Fluid Acrylics Burnt Umber
DecoArt Media Gesso White
13 arts Ayeeda Powder 3D Micro Glass Beads 02
13 arts Ayeeda Powder 3D Microspheres
Pentart Snow Pen 
Ranger Glossy Accents
Tim Holtz Idea-ology Metallic Stickers Holiday Talk 
Prima Marketing Mechanicals Mini Stars
Prima Marketing Vintage Trinkets Bottle Caps
Prima Marketing Art Dialy Rusty Clips
Tim Holtz Cling Mount Stamps
Tim Holtz Layering Stencil Holiday Knit  THS028

2 komentarze:

  1. Cudowna praca! Podziwiam te warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely winter project! Thank you for playing with us at the egoCraft Challenge.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.