niedziela, 18 maja 2014

Urodzinowa kartka dla chłopca

Dwie bliźniacze karteczki powstały z okazji urodzin; Gucia-mojego synka i Olka-synka mojej siostry. 
 Z tych kartek jestem bardzo zadowolona, gdyż są od początku do końca "moje", 
nikim nie inspirowane, powstałe prosto z głowy, a na dodatek z nutką mediowania.




Brzegi wycinanek potraktowałam gessem, a także tu i ówdzie brokatem.
Wszystkie elementy i warstwy na dystansach.



W środku akcencik nawiązujący do frontu kartki.


Kartka zrobiona na wyzwanie "Motyw serca" w Skarbnicy Pomysłów.


Ponadto zgłaszam do:

Galerii Rae na wyzwanie "Zielono mi!"

13 komentarzy:

  1. Świetna karteczka i te mediowania takie delikatne. Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Męskie kolorki( choć niekoniecznie) i męski pojazd-wspaniałe bliżniaki- bo widać ile serca w to włożyłaś : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację z tym sercem, bo długo siedziałam nad tymi kartkami :) ale może też dlatego, że zupełnie nie mam doświadczenia w kartkowaniu ;)

      Usuń
  3. Fantastyczne kartki! Świetne te wykrojnikowe serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze karteczki! Bardzo mi się podoba pomysł z pociągiem i balonikami-serduszkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie zmediowałaś tę tekturkę - mam do niej słabość :P dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daga, nie mogę znaleźć wpisu o którym dziś Ci mówiłam - muszę na spokojnie wszystko raz jeszcze, krok po kroku przepatrzeć:) I chyba wyłączyłam u siebie to "coś" - sprawdź proszę:) A dziś było super - tylko za krótko:) papa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, mediowa kartka :) A pociąg jest super :) Dziękujemy za wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają! Podziwiam za mediowanie kartek dla dzieci :) Ja zawsze mam obawy, że przesadzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.