sobota, 30 czerwca 2018

Brick wall - Art Journal page

Przybyło kolejne zdjęcie w moim art journalo- albumie ze zdjęciami synka. Cieszy mnie każda wypełniona strona i mam nadzieję, że niebawem choć jeden z moich art journali będzie zakończony. Jest to trudne zadanie z uwagi na fakt, że nie potrafię już nawet zliczyć ile tych journali posiadam. Dziś przedstawiam zdjęcie wykonane na tle ceglanej ściany Bazyliki Mariackiej w Krakowie i pracę dla sklepu Craft4You
Przygotowanie mojej bazy rozpoczęłam od naklejenia strony ze starej książki i zagruntowanie jej przezroczystym gessem. Tak zabezpieczone tło pokryłam wzorami stempli Primy Marketing i Kaisercraft Chevron, jest to niezwykle uniwersalny wzór, jeden z najczęściej przeze mnie używanych. Najchętniej używam permanentnych tuszy Ranger Archival i Tsukineko Stazon
Wybierając barwy do tła mojej pracy sugerowałam się cegłami na ścianie i dżinsowymi spodenkami mojego synka. Cegły zainspirowały mnie do użycia pudru do embossingu firmy Ranger w kolorze Brick, a spodenki do wykorzystania Lindy's Stamp Gang Magicala Shaker "Bavarian Blue"
Przygotowując kompozycję pod zdjęcie od początku wiedziałam, że koniecznie muszę pociąć papiery  Kaisercraft Pen & Ink Paper Collection. Jest to piękna kolekcja, która od razu wpadła mi w oko i bardzo żałuję, że nie zdążyłam dokupić do kompletu die cuts z tej samej serii.
Dodatki to moje ulubione trybiki i die cuts Idea-Ology, do tego śrubki, drewniane elementy pokryte pudrem do embossingu WOW! Embossing Powder "Earth Tone Paprika", drucik i zszywki. 
Mam nadzieję, że moja praca Wam się podoba. Poniżej znajdziecie listę materiałów, które są dostępne w naszym sklepie.

















WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
Talens Amsterdam Heavy Gel Medium Gloss
Prima Marketing Gesso Clear
Ranger Archival Ink "Jet Black"
Ranger Emboss It Dabber Clear
Ranger Embosing Powder Brick
Tsukineko Stazon Ink "Claret"
Dreamweaver Stencils WendyVecchi Translucent Embossing Paste
Tattered Angels Glimmer Mist Autumn Night
Tattered Angels Glimmer Mist Sapphire
Lindy's Stamp Gang Starburst "Frozen Jack Frost"
Lindy's Stamp Gang Magical Shaker "Cuckoo Clock Cardinal"
Lindy's Stamp Gang Magicala Shaker "Bavarian Blue"
Lindy's Stamp Gang Magicals "Victorian Bouquet"
WOW! Embossing Powder "Earth Tone Paprika"
13arts Ayeeda Ink Splash! Multipurpose Ink "White"
13arts Rainbow Color "Brown"
13arts Gesso "White"

PAPIERY I DODATKI:
NARZĘDZIA:
Kaisercraft Clear Stamp Chevron
Prima Marketing Net & Wire Cling Stamps
Prima Marketing Vintage Vanity Book Clear Stamp
Prima Marketing Sunrise Sunset Stencil - Checker
Renesans Spatula
Ranger Heat It Craft Tool
Tim Holtz Idea-Ology Kushgrip Scissors 5 inch


ScrapAndMe



13 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie zmediowany wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło! Wybrałaś świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna strona! Dynamiczna, łobuzerska. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny klimat,idealnie oprawilas zdjęcie,widać energię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja na Twój blog wcześniej nie trafiłam! Cudo! I pięknie opisujesz co robisz - dziękuję <3
    Strona przepiękna i bardzo inspirująca <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca. bardzo fajnie zaprezentowana

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! Dużo się tu dzieje, ale niczego nie jest za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Scrapandme:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja :) Chyba też będę musiała spróbować tak się zabawić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.