niedziela, 2 czerwca 2019

Monotyping, multicolor album

Duuużo zdjęć, monotypia, gelli plate, multikolor, transfer - to skrót tego co znajdziecie w poście z moją inspiracją dla Craft4You. Odkryłam nowe możliwości zabawy w moim starym hobby i serdecznie zapraszam do obejrzenia mojego albumu.
Przy użyciu mnóstwa różnych farb akrylowych, masek i gelli plate stworzyłam kolorowe karty z których następnie powstał ten album. Monoprinting przy użyciu gelli plate to odrębny, szeroki temat, więc na razie nie będę się rozpisywać na ten temat. 
Na zbliżeniach widać warstwy, które stopniowo powstawały na kartach. Na wszystkich stronach użyłam tych samych kolorów farb, ale różnych wzorów masek. Gdzieniegdzie wzory się powtarzają.
Muszę przyznać, że zabawa z tą techniką jest naprawdę przednia, a efekty nieprzewidywalne i niepowtarzalne. Można tworzyć i tworzyć bez końca.
Na stronach albumu można się dopatrzeć wielu różnych masek między innymi tych od Tima Holtza i stempli Stampers Anonymous, a także Kaisercraft. Gdy już wszystkie strony były pięknie pokryte farbami, przy użyciu techniki transferu umieściłam na nich zdjęcia, uprzednio wydrukowane na drukarce. Następnie przygotowałam okładkę i skleiłam wszystko w całość tworzącą album. Ostatnim etapem było ozdobienie kart albumu. Do oprawienia zdjęć użyłam całego mnóstwa die cutsów z najróżniejszych firm i kolekcji, naklejek, napisów i metalowych elementów.
Albumik jest od podstaw stworzony przeze mnie ręcznie, praca nad nim sprawiła mi wiele przyjemności, a efekt jest naprawdę satysfakcjonujący. Być może niebawem stworzę kolejny, podobny, kolorowe karty już czekają na zdjęcia.






























WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Talens Ecoline White 
Talens Amsterdam Heavy Gel Medium Matt
13arts Gel Medium
DecoArt Media Matte Medium
DecoArt Crafter's Acrylic Paint Soft Coral
DecoArt Crafter's Acrylic Paint Flesh
DecoArt Crafter's Acrylic Paint Turquoise
DecoArt Crafter's Acrylic Paint Bright Coral
DecoArt Crafter's Acrylic Paint Lavender
DecoArt Crafter's Acrylic Paint Citrus Green
DecoArt Crafter's Acrylic Paint Dark Turquoise
DecoArt Crafter's Acrylic Paint Island Blue
Sharpie Pen White
Prima Marketing Finnabair Mechanicals Mini Stars
Prima Marketing Tiny Junkyard Findings Vintage Trinkeds Screw Heads
Prima Marketing Art Daily Decorative Tape Wanderlust
American Crafts Create Paper Boys Rule Collection Journaling Cards
American Crafts Becki Higgins Project Life Chipboard Stickers
October Afternoon Public Library Tidbits Die-cuts Embellishments
Rosie's Studio Glamour Die-cuts
Simple Stories DIY Clear Stickers Messages
Glitz Cardstock Stickers Dance In Sunshine
Tim Holtz Idea-ology Film Strip Ribbon
Tim Holtz Idea-ology Small Talk, Snarky Stickers 
Kaisercraft Hide & Seek Die cut
Kaisercraft Hide & Seek Paper Pad
Kaisercraft Hide & Seek Wild Fields 30x30 
Mintay by Karola Witczak Dear Diary 30x30 Paper Pad 
Stampers Anonymous Tima Holtz Cling Mount Stamps Mixed Media 2
Stampers Anonymous Tima Holtz Cling Mount Stamps  Dapper
Stampers Anonymous Tima Holtz  Mini Stencil Set 7
Stampers Anonymous Tima Holtz Stencil Plus
Stampers Anonymous Tima Holtz Stencil Mosaic
Kaissercraft Clear Stamps Grid



Bleeding Art Challenge Blog- anything goes
Grab a badge!

5 komentarzy:

  1. This is fabulous, I love the layers. Thank you for joining us over at Bleeding Art this Month.
    Hugs
    Linda xxx
    Bleeding Art DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny projekt! Super! Moc ciepłych pozdrowień ślę 💜

    OdpowiedzUsuń
  3. This is fabulous Dagmara! I love your gelli printed pages and the cute photos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Świetne kolory, ogólnie całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ależ tu pracy włożyłaś! cudowny projekt a i zabawa widac że była przednia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.