poniedziałek, 9 czerwca 2014

Babcie lubią koronki, perełki... Layout dla 13arts

 Jako laureatka jednego z wyzwań, mam wielki zaszczyt wystąpić na blogu 13arts 
jako gościnna projektantka. Bardzo dziękuję Aidzie za to wyróżnienie :)
Z tej okazji powstało LO, którego tworzenie sprawiło mi niezwykłą frajdę z dwóch powodów: po pierwsze od dawna zamierzałam użyć zdjęcia mojej babci, ale jakoś do tej pory nie przyszedł na nie czas, a po drugie bardzo przypadł mi do gustu temat "Let's splash!".

Serdecznie zapraszam wszystkich na nowe wyzwanie 13arts---> klik!
Uwaga zdjęć będzie dużo :)




Ostatnio bardzo zaprzyjaźniłam się ze złotą farbką brokatową i złotą mgiełką, które mogą mieć wiele zastosowań, poniżej widać, że w bardzo fajny sposób mogą one odmienić wygląd zwykłej papierowej róży. 
 Obok piękny, metalowy element motylo-kwiat.




Koronki, tiule, falbanki i blask,-moja babcia jak większość kobiet jest sroczką, lubującą się w ładnych przedmiotach, zatem takie właśnie ozdoby postanowiłam umieścić  na mojej pracy.

 



Babcie lubią również kwiaty :)



Niektóre warstwy koronek umieściłam na dystansach.



Jako bazę wykorzystałam papier 13arts-"Long time ago", napis został wycięty z brzegu tego samego arkusza, a następnie  ozdobiony, według mojej podpowiedzi,  którą możecie znaleźć tu---> klik!
 Na koronce z dziurkacza widać blask kropelek złotej mgiełki.
Na roślinnej wycinance widać natomiast połysk, jaki nadałam jej za pomocą Inki Gold, zaakcentowałam nią również brzegi innych elementów na tym LO.






Cudne tekturki-tła Stempell & Kartoon wkomponowałam, jako jedną z warstw. 



Chlapania powstały przy pomocy gessa, mojej ulubionej mgiełki Burnt Sienna i złotej farbki brokatowej.



W kilku miejscach znajdziecie mikrokulki szklane i złote 13arts. 



Fantastyczna sowa z Retro Kraft Shopowych zasobów, przysiadła na gałązce.


Użyte materiały 13arts:



LO zostało przygotowane według wytycznych sklepu "Przyda się!", 
zatem zgłaszam pracę na wyzwanie---> "Koronki"

 a także:

  
moje kolory to: brązy, zielony i czerwień

12 komentarzy:

  1. Doskonały jest, niesamowite to tło. Podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wymiatasz! tyle warstw, tyle mediów a nic tu nie jest zbędne! chciałabym tak umieć :) cud! zachwycam się nieustannie!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńko:) obłędne..tyle się dzieje...ach

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra - przede mną "męska" kartka urodzinowa - chyba się zainspiruję chlapaniami. Bo kolorki jak najbardziej odpowiadają mi :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!! jest super. Świetne mediowania i chciałoby się na niego patrzeć i patrzeć, tyle się na nim dzieje i wszystko spójne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapki z głów. Podziwiać to mało powiedziane.Piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna oprawa zdjęcia :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne retro..Ile tu smaczków : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny :)
    Pozdrawiam
    Monikatl
    Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, pełna niesamowitych detali praca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna praca.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu
    DT Przyda się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.