czwartek, 17 lipca 2014

Gościnnie dla Stempell i Kartoon-LO dla dziadka

Zostałam zaproszona przez Stempell & Kartoon do gościnnego projektowania
i właśnie dzisiaj ukazało się na ich blogu moje nowe LO.
LO przedstawia mojego dziadka.

Poniżej efekt mojej pracy, a tutaj odnośnik do posta na blogu sklepu--->klik!



Użyte media to głównie 13arts: gesso, mgiełki, tusze, farba brokatowa i farby wodne.



Cudna Retro Kraft Shopowa żarówka.



Z tej perspektywy nieco lepiej widać warstwy, które to powstały z Primy-Cartographer, 
co jak widać mijało się z celem, bo jak zwykle mnie poniosło. 



Do stworzenia tekstury tła użyłam też tasiemek z grubszej tkaniny.



Żarówki 3rd Eye, które ubóstwiam.



Metalowy mechanizm zegarowy i kwiat fajnie podeszły mi w tej kompozycji. 
Trochę potraktowałam je Inką, podobnie jak listki i inne elementy ozdobne.



Duuużo cracle ;)



Do wykonania tej pracy użyłam 3 sztuk masek, wszystkie ze sklepu Stempell & Kartoon.



Stempel klisza, fajnie zgrał się z tymi wyciętymi na BS.






Do wykonania tej pracy użyłam następujących produktów ze sklepu Stempell &Kartoon:

1. Maska "Okulistyczna".
2. Maska "Jodełka".
3. Maska "Prostokąty".
4. Stempel "Klisza".
5. Tekturowe tło "Murek nieregularny". 

LO zgłaszam na wyzwanie

Craft Szafa- "Święto Papieru"


Kafe Scrapo Mama

11 komentarzy:

  1. fantastyczny, tyle szczegółów, faktur, stempli... i kolorystyka wszystko ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje scrapy zachwycają, a ten to już w ogóle! Boski jest, aż chciałoby się go pomacać i na żywo zobaczyć te wszystkie szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  3. You did an amazing job, just amazing. Thanks for sharing and playing along with us at Kafe Scrapo-Mama!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się musiałaś napracować przy tym LO. Są faktury i chlapania i warstwy też. I wiele, wiele innych szczegółów i szczególików dzięki którym ten scrap jest tak fajny. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dagmara, genialna praca! Z każdym mediowaniem coraz bardziej zaskakujesz, tu się tyle i tak przepięknie dzieje! Cudo!
    Dzięki za udział w wyzwaniu RKS! :)
    Pozdrawiam,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski jest ten layout, fantastycznie, że pokazałaś na zbliżeniach wszystkie smaczki! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny layout! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten twój LO, uwielbiam je podglądać wszystkie, zawsze tyle detali pasujących do siebie!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny layout :) mnóstwo detali :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastczny LO! Dziękuję z udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.