sobota, 2 lipca 2016

Mixed media tag with photo

Nowa inspiracja dla Decoratorium to dwustronnie ozdobiony tag ze zdjęciami.
Planowałam wykonanie tego taga od pewnego czasu, a będzie on dyndał sobie... w moim aucie.
A co! Jak już nie ma gdzie eksponować prac to i przestrzeń w aucie można wykorzystać ;) 
Tak naprawdę chciałam mieć, na co dzień, gdzieś blisko siebie zdjęcia synka.
Zapewne wnet pojawi się drugi podobny tag, ponieważ mój malec stwierdził, że 
"tatusiowi będzie przykro, że nie ma takiego".

Przejdę może do sedna sprawy, czyli sposobu wykonania tła, przy pomocy mediów DecoArt.
Na początek cały tag pokryłam białym gessem.
Tekstura powstała przy użyciu masek i pasty strukturalnej.
Gdy już wszystko było dokładnie wysuszone, 
pokolorowałam tło trzema fluidami, mieszając je z wodą.
Następnie nałożyłam po kolei najpierw brązowy, a później biały Antiquing Cream.
Oczywiście każdy z nich, po kolei został podsuszony i wycierany chustką dla niemowląt.
W ten prosty sposób we wgłębieniach pozostał kolor, a na wypukłościach dokładnie go usunęłam.
Tekstura została podkreślona w efektowny sposób, 
a ja świetnie się bawiłam wykorzystując ten trik.

Antiquing Cream to ostatnio moje ulubione medium DecoArtu.
Można go wykorzystać w tle, jak i na mniejszych elementach pracy, a także na dekoracjach.
Traktuję w ten sposób tekturki, metalowe i żywiczne elementy, lub używam w tle pracy.
Bardzo polecam!

















DecoArt products:

DecoArt Media Gesso White
DecoArt Media Ultra Matte Varnish
DecoArt Media Antiquing Cream - Titanium White, Raw Umber
DecoArt Media Fluid Acrylics - Burnt Sienna, Raw Sienna, Yellow Oxide, Quinacridone Gold

Others:

Ranger Crackle Accents 
13arts Splash White
Ranger Distress Ink - Rusty Hinge, Spiced Marmalade
Ranger Archival Ink Black Jet
Sharpie White Pen
The Crafter's Workshop Stone Rings stencil 
Tim Holtz Layering Stencil Stripes THS004
Tim Holtz Idea-ology Word Bands
Prima Marketing Net&Wire rubber stamp set 
Prima Marketing Resin Square Frames
Prima Marketing Sunrise Sunset Mechanicals Metal Vintage Trinkets Mini Brads
Prima Marketing Tales of You & Me crystals
Prima Marketing Flowers Bel Canto
Prima Marketing Epiphany Wood Icons
Prima Marketing The Archivist 6x6 paper pad
Prima Marketing Cartographer Mots D' Amour
SnipArt Inscription set For the record
3rd Eye Clock chipboard
Eko-Deco Wooden Hearts SD05 , SD04





1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.