piątek, 21 kwietnia 2017

Para

Przyszła moja pora na powitanie Was w nowej odsłonie DT Decoratorium
Przychodzę do Was z ATC, formą która od pewnego czasu przejęła mojego bloga. 
Początkowo bałam się tak małego formatu, przecież tak bardzo lubię przeładowane prace. 
Jednak chęć wymiany kartami była silniejsza i teraz cieszy mnie powolutku 
powiększająca się kolekcja ATC. 

Na kartach króluje róż i złoto, wzory wykonane przy pomocy maski i stempli.
Najpierw papier bazowy lekko zagruntowałam białym gessem.
Po stemplowaniu, maskowaniu i embossowaniu na gorąco, całość pochlapałam
białą mgiełką i pokryłam złotym, opalizującym fluidem.  
Tekturowe napisy zostały pomalowane czarnym fluidem i crackle glaze, gotowe :)









DecoArt Media Fluid Acrylics Interference Gold
DecoArt Media Fluid Acrylics Carbon Black
DecoArt Media Gesso White 
DecoArt Media Clear Crackle Glaze
DecoArt Media Shimmer Mister White

Tsukineko Embossing Stamp Pad Clear
Ranger Embossing Powder Gold Tinsel
Dylusions Paints Bubblegum Pink, Crushed Grape 
Ranger Archival Ink Jet Black 
Eko-Deco chipboard inscription "Love", "You&Me"
SnipArt chipboard inscription "Forever", "My love"
The Crafter's Workshop Stencil Mini Labyrinth
Kaisercraft Clear Stamp Numbers Background 
Tim Holtz Stampers Anonymous Documented CMS226



3 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.