niedziela, 21 maja 2017

Mixmediowe serce

Moja najnowsza inspiracja dla Decoratorium to zmediowane drewniane serduszko, 
które wykorzystałam jako bazę pod oprawę zdjęcia mojego synka.
Ponownie postanowiłam sobie troszkę pokolorować fluidami,
tym razem do tego celu użyłam stempla z zestawu motylowego Studio Light. 
Bazę w pierwszej kolejności pomalowałam białą farbą kredową Americana Decor.
Tak przygotowane podłoże nie wymaga już użycia gessa.
Zarówno w tle jak i na motylku użyłam fluidów akrylowych.
Ponadto sięgnęłam po Crackle Glaze, grubo i przypadkowo nakładając je szpachelką.
Dla lepszego efektu spękania wypełniłam Antiquing Cream. 
Widoczne pod zdjęciem papiery, to śliczny zestaw Home & Happiness Studio Light. 















Użyte produkty:

DecoArt Americana Decor Everlasting Chalky Finish
DecoArt Media Clear Crackle Glaze
DecoArt Media Shimmer Mister Turquoise
DecoArt Media Shimmer Mister White
DecoArt Media Antiquing Cream Raw Umber
DecoArt Media Fluid Acrylics Cobalt Turquoisw Hue
DecoArt Media Fluid Acrylics Phithalo Turquoise
DecoArt Media Fluid Acrylics Burnt Umber
DecoArt Media Fluid Acrylics Raw Sienna

Studio Light Home & Happiness Paper Pad 
Studio Light Basic Stamps STAMPSL 138 

Ranger Archival Ink Black Jet
Prima Marketing Finnabair Mechanicals Mini Stars 
Prima Marketing Finnabair Mechanicals Mini Numbers
Tim Holtz Collection Stampers Anonymous Sideshow Stamp Set CMS263


1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.