wtorek, 25 lipca 2017

Delikatny warstwowy blejtram

Ponownie miałam okazję wykonać blejtram z okazji urodzin pewnej panienki.
Blejtram powstał dla Decoratorium, na ich blogu mnóstwo pięknych inspiracji.

Pracę zaczęłam od wyboru papierów Studio Light, tutaj widzimy zestaw Home & Happiness.
Z tej samej firmy bardzo ładnie wpasował mi się w tematykę zestaw motylich stempli.
Swoją drogą, motyle super będą się prezentować kolorowane na prostych kartkach.

Na moim blejtramie znalazło zastosowanie całe mnóstwo produktów DecoArt.
Znajdziemy na nim: Fluid Acrylics na tle i na tekturkach, Antiquing Cream w spękaniach 
z Clear Crackle Glaze, białą mgiełkę i cudownie opalizujące Fluid Acrylics Interference,
którym pokryłam elementy z masy i tekturki. Do wypełnienia spękań użyłam także,
Dazzling Metallics. Pastą strukturalną stworzyłam wzór przy użyciu maski. 

W trakcie pracy bardzo przydał mi się Varnish Ultra Matte, jednak użyłam go nieco inaczej
niż zwykle. Postanowiłam stworzyć z niego swego rodzaju fiksatywę w sprayu. 
Do pustego atomizera nałożyłam łyżeczkę werniksu, butelkę dopełniłam wodą i już
mogłam pryskać na moją pracę w celu zabezpieczenia jej. 

Proporcje i możliwości tej mikstury jeszcze będę testować i informować na bieżąco 
o jej skuteczności. 

Zapraszam do oglądania zdjęć pracy :)


















Użyłam:

DecoArt Media Gesso White
DecoArt Media Modeling Paste White
DecoArt Media Shimmer Mister White
DecoArt Media Antiquing Cream Titanium White
DecoArt Media Fluid Acrylics Titanium White
DecoArt Media Fluid Acrylics Turquoise Hue
DecoArt Media Fluid Acrylics Cerulean Blue
DecoArt Media Interference Turquoise
DecoArt Media Varnish Ultra Matt
DecoArt Media Clear Crackle Glaze

Studio Light Home & Happiness Paper Pad
Studio Light Basic Stamps

Ranger Archival Ink Jet Black
Tattered Angels Glimmer Mist Electric Blue
Martha Stewart White Crafter's Clay 
Martha Stewart Antique Elements Silicone Molds 
Prosvet Butterfly & Frame Silicone Mold
Prosvet Bird's Set Silicone Mold
Tim Holtz Collection Flourish THS032
Wild Orchid Crafts Magnolias, 
SnipArt Chipboards
Eko-Deco Chipboards and Wooden Key
Scrapberrys Kids FunAdhesive Gems
Magnolia DooHickey Cutting Die Bon Voyage Doily Flowers 1005 
Magnolia DooHickey Cutting Die With Love - Peonies 096
Magnolia DooHickey Cutting Die Summer Memories - Summer Foilage  069
Kaisercraft Honeycomb Clear Stamp
Prima Marketing Finnabairs Cling Stamps Don't Forget To Fly and Rust & Dust






8 komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.