piątek, 10 listopada 2017

Romantycznie na niebiesko

Kartkowanie chwilowo sprawia mi frajdę i wykorzystuję tą chwilę.
Lada moment porzucę pewnie kartkowanie, by wrócić do innych form.
Póki co mam dla Was kartkę z mediowym akcentem.
Papiery Studio Light grają tu pierwsze skrzypce, tak niewiele trzeba, 
aby za ich pomocą stworzyć piękną pracę.
Napis ozdobiłam przy pomocy moich ulubionych mediów DecoArt: 
Antiquing Cream i Crackle Glaze.
Niestety żaden z Antiquing Cream, które mam w domu nie pasowały kolorystycznie do kartki.
Jednak znalazłam rozwiązanie, farbę w kolorze Raw Umber 
mocno rozbieliłam białym Antiquing Cream.
Udało się i barwa spękań jest dokładnie taka jaką potrzebowałam.
Zapraszam na bloga hurtowni Decoratorium.










Produkty:

Studio Light Home & Happiness 15x15 paper pad
Studio Light Beautiful Flowers 15x15 paper pad
DecoArt Clear Media Clear Crackle Glaze
DecoArt Media Fluid Acrylics Titanium White
DecoArt Media Antiquing Cream Raw Umber
DecoArt Media Antiquing Cream Titanium White
Scrapiniec chipboards 
Scrapberry's French Journey 2 Adhesive Gems
Wild Orchid Crafts Magnolia flowers
Magnolia Doohickeys Summer Foliage dies
Memory Box Cloe Stem Steel Craft Die 
Creative Expressions Craft Dies by Sue Wilson Faux Quilled Leaves Set CED1403
Crea Nest Lies XXL dies No. 21 

3 komentarze:

  1. Piękna w swych kolorach! ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.