piątek, 16 lutego 2018

Śnieżynkowe ozdoby choinkowe ze zdjęciami



Przygotowałam ozdoby choinkowe ze zdjęciem na drewnianych bazach.
Bazy te docelowo ozdabiane są metodą decopage i składają się z dwóch elementów,
pomiędzy którymi można zamknąć np świąteczny pejzażyk. 
Ja użyłam ich do połączenia ozdoby choinkowej, świątecznej zawieszki i pamiątkowej ramki.
Będą to swego rodzaju kapsuły czasu, ze zdjęciami mojego synka.

Pracę rozpoczęłam od pomalowania baz białą farbą kredową. 
Do większej bazy wkleiłam w tle papier Studio Light, który ma bardzo lubiany deseń drewna.
wkleiłam zdjęcia i nałożyłam na ramy moich baz Clear Crackle Glaze.
Przyszła pora na kompozycje do których postanowiłam użyć tylko i wyłącznie
gwiazdek i śnieżynek, różnego rodzaju. 
Do klejenia kompozycji użyłam DecoArt Matte Medium, które bardzo długo schnie.
Ta właściwość medium pozwoliła na swobodne przesuwanie ozdób w różnych kierunkach,
aż do uzyskania zadowalającego mnie efektu.
Następnego dnia, gdy Crackle Glaze i Matte Medium wyschły, powstałe spękania wypełniłam 
złotą farbą Dazzling Metallics, przy użyciu małego, miękkiego pędzla.  

W ten oto sposób powstały moje ozdoby choinkowe, lub zimowe zawieszki ze zdjęciami.

















DecoArt Americana Decor Chalky Finish paint Everlasting
DecoArt Media Matte Medium
DecoArt Dazzling Metallics Glorious Gold
Studio Light Home& Happiness 15x15 paper pad
Prima Marketing Finnabairs Mechanicals Mini Stars 
Prima Marketing Bedtime Story Collection Say It In Crystals crystal stars 
Tim Holtz Idea-ology Mirrored Stars
Nellie's Multi Frame's MFD055
CREAlies Crea Nest-Lies XXL

18 komentarzy:

  1. Śliczne te Twoje kapsuły- znakomity pomysł na własne,familijne dekoracje.A spękania wyszły przednie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jakie cudowne śnieżynki...świetne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne, fajnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daga bomba!!!! W sensie źe ozdóbki😉😉 Hmmm dobrze ze uzyłaś małego, miekkiego pędzla bo duży i twardy nie dałby rady 😜😜😜😜. Pozdrawiam Kochana 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł i świetne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na spersonalizowanie choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zawieszki:) Świetny pomysł na bombeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe ozdoby, spękania wyglądają niezwykle klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńko, piękne, klimatyczne ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i cudny efekt! Pęknie prezentują się te różniste gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się pomysł i jego realizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły i ich realizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. małe jest piękne i w tym wypadku bardzo się to sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.