piątek, 25 maja 2018

W kwiatach na Dzień Matki

Hej,
tym razem moja praca stworzona dla Decoratorium nie będzie mediowa, niektórych może nawet zaskoczę kolorystyką. Wciąż podkreślam w moich postach, że nie lubię różu, ale od pewnego czasu trochę tych różowych prac przewinęło się przez moje  biurko. 

Kartka, którą wykonałam powstała z myślą o Dniu Matki. Zarówno kolorystyka jak 
i stylistyka kartki świetnie pasują do tego święta. W tym projekcie wykorzystałam papiery z kilku kolekcji Studia Light. 

Pracę wykończyłam delikatnymi chlapnięciami białej perłowej mgiełki DecoArt. 











Produkty:

DecoArt Media Shimmer Mister White
Studio Light paper "Industrial"
Studio Light paper pad "Home & Happiness"
Prima Marketing Flowers Rossibelle 590574
Prima Marketing Flowers Rossibelle 590482
Prima Marketing Flowers 577490
Martha Stewart Pansy Edge Punch





2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.