poniedziałek, 18 czerwca 2018

Industrial 2.0

Z okazji Dnia Ojca przygotowałam kartkę dla Decoratorium. To już ostatnie chwile przed tym świętem i pewnie produkujecie sporo prac w tym temacie. 
Ponownie sięgnęłam po moją ulubioną kolekcję Studia Light "Industrial 2.0", wprost nie mogę oderwać się od tych papierów. 
Gazę, którą widzicie w tle pracy zabarwiłam mieszanką trzech fluidów akrylowych, aby pasowała kolorem do papierów.
Tekturka została pokryta czarnym gessem i suchym pędzlem nanosiłam na nią Metallic Lustre Black Shimmer. 
Kilka detali w postaci die cuts, trybików i ćwieków, trochę chlapań i moja kartka gotowa. 












Użyte produkty:

Studio Light Industrial 2.0 30x30 papers
DecoArt Media Gesso Black
DecoArt Media Fluid Acrylics Carbon Black
DecoArt Media Fluid Acrylics Titanium White
DecoArt Media Fluid Acrylics Phthalo Turquoise 
DecoArt Metallic Lustre Blask Shimmer
Kaisercraft Story Book Collectables
Kaisercraft Documented Collectables
Studio75 Clock & Sprocked die cut chipboard
Prima Marketing Ingvild Bolme Distressing Tool 
Tim Holtz Idea-Ology Kushgrip Scissors 5 inch


9 komentarzy:

  1. Super wyszła, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione klimaty :) świetna kartka z pięknymi "smaczkami" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło naprawdę baaardzo męsko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te wszystkie męskie elementy i dodatki, strasznie mi się podoba zróżnicowanie faktur i odcieni brązu. Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka!
    Ja robię na własne potrzeby, więc skończyło się na jednej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Męska i wyrazista - zachwycam się :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.