niedziela, 16 września 2018

Powiało jesienią - Art Journal

Tym razem w moim Art Journalu powiało jesienią, która jak na razie jest łaskawa i obdarza nas ciepłem słoneczka. Jesień nie musi być szaro - bura i brązowa, jesień jest wielokolorowa i taką właśnie ją przedstawiam w mojej inspiracji dla Was. 
Oprócz miksu kolorów w mojej pracy pojawił się miks kolekcji Kaisercraft. Uważne oko wyłapie tutaj: Pen & InkAnthology, i Hide & Seek. Muszę przyznać, że zbzikowałam na punkcie produktów Kaisercraft. Ostatnio zaopatruję się zarówno w papiery, stemple, maski jak i pasujące do nich die cutsy. W sklepie znajdziecie ogromny wybór papierów i dodatków tej firmy. 
Ciekawym elementem prac mogą być naturalne dodatki. W mojej pracy wykorzystałam zasuszony listek znaleziony na spacerze i chrobotek reniferowy, który podkreśla leśny charakter projektu.
Przygotowując tło jak zwykle przy pracach tego typu zaczęłam od zagruntowania stron gessem. Dalej poszły w ruch pasta strukturalna, którą pokryłam pudrem do embossingu i podgrzałam nagrzewnicą. 
Tekturki i tło pokolorowałam mieszanką trzech pigmentów i wody: Lindy's Stamp Gang Magical Shaker "Cuckoo Clock Cardinal" i Magical Shimmer Powders "Victorian Bouquet", oraz 13arts Rainbow Color "Brown", a także tuszem Distress Walnut Stain. Postanowiłam dodać odrobinę zieleni i w tym celu użyłam mgiełkę Dylusions.







WYKORZYSTANE MATERIAŁY:




26 komentarzy:

  1. Cudownie piękna jesień...i te kolory ...śliczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wpis, taka ciepła, kolorowa jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jesienny wpis, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ tu się dzieje, przepiękna jeseń

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie kolorowa jesień u Ciebie :) Czaruj dalej, może ta za oknem Cię posłucha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, bogata praca. Naturalne elementy w postacie np. listków dodają charakteru :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super praca. Dla dzieci nie ma nic lepszego jak wyjść gdzieś w przyrodę, zanurzyć ręce w liściach, bawić się kasztanami... Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Egocraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały klimat jesieni, którą właśnie taką kocham najbardziej - kolorową i ciepłą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta Twoja jesień, taka kolorowa i wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jesienny wpis, ale nie przywołuj zbyt szybko jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ radosna jesień! Fajnie wkomponowałaś ten naturalny listek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dużo się tu dzieje :) Fajnie i kolorowo :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe, ale fajne, miałaś cudny pomysł z kompasem i lisem, ojej ale ten muchomorek też jest bardzo uroczy. A najfajnieszy jest zwierzaczek w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastic autumn layout! Thank you for sharing with us in Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a gorgeous project dear! Thanks for joining us at Studio75 challenge!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie powiało jesienią :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Studio75. Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna, jesienna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle detali świetnie skomponowanych!

    OdpowiedzUsuń
  19. mega bpgato, ale wcale nie jest za dużo. piękna praca i wyczarowałaś tu iście jesienny klimat :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.