niedziela, 17 lutego 2019

Nie bój się

Dawno nie robiłam takich spontanicznych wpisów w Art Journalu, więc dziś zapraszam na taką inspirację. Dużo różnych mediów, technik i spora dawka frajdy, polecam każdemu. 

Zaczęło się od wielkiej ochoty pobawienia się Ecolinami. Są to mocno skoncentrowane farby akwarelowe w płynie. Te małe słoiczki kryją w sobie piękne barwy, a za ich pomocą można wyczarować niesamowite efekty na papierze akwarelowym. 
Za mało mi było farb Ecoline, więc sięgnęłam po niezawodne mgiełki Lindy's Stamp Gang, troszkę nimi pochlapałam i zabarwiłam gazę. Są to obecnie moje ulubione mgiełki, więc trudno mi się bez nich obyć. Brzegi wyciętych z papieru elementów potuszowałam tuszem Distress Black Soot i poplamiłam wszystkimi mediami koloryzującymi, jakie wcześniej wymieniłam. Przy pomocy maski AB Studio i farby Primy Marketing Impasto Burlap wykonałam pierwszy, płaski wzór. Chropowaty  i wypukły wzór, widoczny na niektórych zdjęciach uzyskałam przy użyciu maski Tima Holtza Stripspasty do embossingu  i pudru Ranger.  
Tło mojej pracy postemplowałam, między innymi stemplami 49 and Market Captured Adventures Stamp Set 1. Jest to niezwykle uniwersalny zestaw zawierający bardzo lubiany przez scraperki wzór przeszyć.  

Brakowało mi takiego swobodnego journalowania i wielka szkoda, że głowa pełna pomysłów nie nastarcza z ich realizacją, bo to wyjątkowo odprężające zajęcie. 











WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:

Lind'ys Stamp Gang Mist Glitz Spritz Steel Shimmer
Lindy's Stamp Gang Starburst Mist Frozen Jack Frost
Lindy's Stamp Gang Moon Shadow Mist Burnt Umber
Cosmic Shimmer Ink Spray Mist Black
13arts Rainbow Color Brown 
13arts Gel Medium
Ranger Distress Ink Black Soot
Talens Ecoline White 
Prima Marketing Gesso Clear
Prima Marketing Impasto Burlap
Prima Marketing Antique Brilliance Red Amber
Dreamweaver Stencils Wendy Vecchi Embossing Paste Transculent

PAPIERY I DODATKI:

ABstudio Vintage Elements 2
ABstudio Paradise Lost 30x30 Paper Pad
Prima Marketing Vintage Trinkets

NARZĘDZIA:

ABstudio id-70 stencil
ABstudio stamp
Tim Holtz Stampers Anonymous Clear Stamps Life's Possibilities
Tim Holtz Stampers Anonymous Clear Stamps Lost and Found
Andy Skinner Cling Rubber Stamps Skuldoggery
Tim Holtz Stencil Stripes 
49 and Market Captured Adventures Stamp Set 1
Ranger Heat It Craft Tool
Tim Holtz Idea-Ology Kushgrip Scissors 5 inch
Aleene's Original Tacky Glue
Arkusz kwadracików 3D

6 komentarzy:

  1. Ale bosko! Nie mogę się napatrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
  2. N I E S A M O W I T E... Wygląda ŚWIETNIE!
    2 koleżanki z Klubu Twórczych Mam też czasem inspirują nas stronami z AJ :) zawsze jestem pełna podziwu dla tej umiejętności ekspresji...
    Dzięki za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny wpis!! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.