czwartek, 18 kwietnia 2019

Stempunkowe pisanki


Jeśli nie lubisz klasycznych, cukierkowych ozdób wielkanocnych to ten post jest właśnie dla Ciebie. Kilka takich jajeczek i wysiana na talerzu rzeżucha stworzą niebanalny stroik świąteczny. Dziś kolejna inspiracja dla Craft4You, zapraszam na firmowego bloga.

Styropianowe jajka pomalowałam farbą akrylową, postemplowałam stemplami Kaisercraft i Tim Holtz, a następne pochlapałam rozrzedzoną farbą. Przygotowałam wyciski z masy samoutwardzalnej i aby uzyskać zadowalający mnie miedziany efekt użyłam do ich ozdobienia mgiełek Lindy's Stamp Gang i akwarelę w proszku 13arts. Dodatkowo pokryłam je połyskującym woskiem. Ostatnim etapem było naklejenie mini kompozycji stworzonych z tasiemki, sznurka, drutu, chrobotka reniferowego, wycisków i mini zębatek Idea-ology

Jak wam się podobają takie nietypowe ozdoby świąteczne? Zachęcam do eksperymentowania i przekraczania barier, święta  nie zawsze muszą być pastelowo-kurczaczkowe.








6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie, rewelacja! Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wyszły :) Dzięki za zabawę z nami w Crafty Moly!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne;) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jaja! Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.