sobota, 8 czerwca 2019

Moon Child galaxy card

Kolekcja Moon Child, galaktyczna, magiczna, zachwycająca! Zakupiłam zestaw produktów Moon Child i wprost zakochałam się w nich. Tematyka i barwy, papiery, kryształki i naklejki, wszystkie są niezwykle piękne i inspirujące. Moja kartka w większości jest wykona z materiałów Prima Marketing, z kolekcji Moon Child. Gdy tylko pokazała się ona w sklepie, natychmiast kupiłam cały zestaw produktów i tak jak kiedyś Stargazer Kaisercraft, tak teraz ta kolekcja zawładnęła moim sercem. Zapraszam do oglądania mojej inspiracji dla Craft4You.

Do ozdobienia mojej kartki użyłam wycisków z masy, które pokryłam najpierw pigmentem Lindy's Stamp Gang z zestawu Neon Graffiti i srebrnym woskiem. Gazę zabarwiłam mgiełką Lindy's Stamp Gang.

Pasujące kryształki i naklejki, gaza, drut, zszywki, chlapania i praca gotowa. Z dopasowanego zestawu naprawdę bardzo łatwo stworzyć taką kartkę. Wystarczy dobrać kolorystycznie media i wszystko klei się praktycznie samo.

Efekt? Męska, rozgwieżdżona kartka na różne okazje.














WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Lindy's Stamp Gang Starburst Mist Frozen Jack Frost
Lindy's Stamp Gang Flat Fabios Pop Rock Purple
Lindy's Stamp Gang Magical Flat Powders Neon Graffiti
Prima Marketing Art Alchemy Metallique Silver Spoon Acrylic Paint
Prima Marketing Art Alchemy Metallique Brushed Iron Wax
Martha Stewart Crafts Crafter's White Clay 
Prima Marketing Moon Child 8x8 Paper Pad 
Prima Marketing Moon Child Crystals
Prima Marketing Finnabair's Cogs and Wings Moulds
Prima Marketing Finnabair's Stars and Moons Moulds
Kaisercraft mata samoregenerujaca

7 komentarzy:

  1. Doprawdy magiczna, super odcienie, widać była dobra zabawa przy tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale magicznie i hipnotyzująco! Kolory przepiękne, oczu nie mogę oderwać od tej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne kolory, ta praca przyciąga wzrok, oj tak!! Jest cudna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory, aż daje po oczkach :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu sklepu Świat pasji

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo, rewelacja! Podejrzewam, że na żywo to niezły odlot :)

    Dziękuję za udział w męskim wyzwaniu bloga kreatywnego Świat Pasji.
    DT Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Fiolecik rewelacja! Dzięki za udział wyzwaniu na blogu Kreatywnym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalne podejście do tematu się opłaciło, bo kartka wyszła rewelacyjnie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.