wtorek, 3 września 2019

Z notatnika podróżnika

W odtworzeniu leśno - górskiego klimatu z pewnością może pomóc kolekcja Kaisercraft Mountain Air. W takim właśnie klimacie przygotowałam nową stronę w moim Art Journalu dla sklepu Craft4You. Zdjęcia z wędrówki świetnie skomponowały się z tą kolekcją, zobaczcie sami.

Bazę mojej pracy pokryłam przezroczystym gesso, podbarwiłam tuszami Distress Tea Dye i Forest Moss i mgiełkami w kolorach ziemi. Przez maskę nałożyłam pastę do embossingu i posypałam proszkiem firmy Ranger Brown. Po podgrzaniu pudru do embossingu wyszedł bardzo ciekawy, chropowaty wzór. Brzegi pracy, oraz tekturowe dodatki potuszowałam distressami. Dodałam naturalne elementy liście i zielony chrobotek reniferowy, gazę zabarwioną mgiełkami, a także detale w postaci enamel dots. 

















WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

DecoArt Media Antiquing Cream Raw Umber
Tattered Angels Glimmer Mist Dark Vintage Girl 
Prima Marketing Gesso Clear
Ranger Archival Ink Jet Black
Distress Ink Tea Dye
Distress Ink Forrest Moss
Studio Forty CSSF1 Clear Stamps
Stampers Anonymous Tim Holtz Rubber Stamps Sideshow CMS263


1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.