środa, 19 lutego 2020

Retro album

Mam dla Was bardzo dużo zdjęć, a to za sprawą retro albumu ze zdjęciami mojego synka. Album jest niewielki, ale za to puchaty, warstwowany, a przede wszystkim przywołujący cudowne wspomnienia. 
Do wykonania tego albumu zużyłam ogromne ilości kosteczek dystansowych, praktycznie każdy element jest na nich uniesiony. Karty albumu wycięłam w różnych rozmiarach z beermaty i oczywiście okleiłam papierami scrapowymi. Do ozdobienia mojej pracy użyłam metalowe elementy Idea-ology, drewniane elementy i różne papierowe dodatki, kwiaty, wycinanki i Die- cuts

Cały album: karty, kwiaty, papierowe i drewniane dodatki, wycinanki z big shota, praktycznie każdy element postarzałam różnymi odcieniami brązowych tuszów Distress.  
















WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

Ranger Distress Mini Ink Frayed Burlap 
Ranger Distress Mini Ink Brushed Corduroy
Ranger Distress Mini Ink Walnut Stain
13arts Mist Pearl Old Gold
13arts Mist Pearl Silver
Tim Holtz Idea-ology Snippets Tiny Die Cuts 
Tim Holtz Idea-ology Mini Sprocked Gears
Tim Holtz Idea-ology Philosophy Tags
3D Foam
Ranger Heat It Craft Tool
Tim Holtz Idea-Ology Kushgrip Scissors 5 inch
Aleene's Original Tacky Glue


1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.