piątek, 19 czerwca 2015

Na szaro, mediowe LO

Na dzisiejszą inspirację dla CraftBaru, przygotowałam LO 
w szaro-fioletowych barwach.

LO oczywiście mocno mediowe, tak mocno, że pewnie nikt nie dostrzeże 
całej masy papierów Cartographer w tle. 
Tak, tak, są tam i to całkiem sporo, wszystkie te w czarnych barwach,
ale jakoś mi się je zakryło ;)




Tło wykonane za pomocą gessa, mgiełek Taterred Angels i 13arts, 
tuszu akrylowego Splash, stemplowań czarnym tuszem Archival i pasty strukturalnej 
Prima Marketing z serii Art Extravagance.



Użyłam również papieru Piątku 13, 100% Miłości
osobiście uwielbiam zestaw z którego pochodzi ten arkusz.
Dobra wiadomość jest taka, że CraftBar przed urlopem czyści swoje półki
i te papiery, a także piękne kwiatki Beaci możecie dostać 30% taniej.
  


Piękne szare kwiaty, ręcznej roboty Beaci, cudownie komponują się 
nie tylko na kartkach.



Kilka zbliżeń na detale.
Stempel Kaisercraft i szkiełka z Retro Kraft Shopu, 
w roli głównej piekny kwiat Prima Marketing.







Zapraszam serdecznie na mega wyprzedaż w CraftBarze,
spieszcie się kwiaty znikają migiem.


9 komentarzy:

  1. Jest zachwycający! Twoje scrapy zawsze podziwiam kawałek po kawałku i nigdy nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna praca:)!, ja tez nie moge sie napatrzec:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twój styl... ty to umiesz "naciapać"

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem tak: ja tam nie lubię kwiatów. i dziwne są prace z chłopcami (mężczyznami) wśród kwiatów. ale Ty potrafisz to tak perfekcyjnie zrobić, że muszę cofać to moje nielubienie :D przecudne kolory, świetne faktury i po prostu cudo! padam plackiem i biję pokłony (w imieniu Rapakivi także:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróciłam żeby jeszcze popodziwiać :)
    I przy okazji odpisać na temat albumu, bo mi wcześniej umknęło - nie korzystałam z tutka, ale mogę Ci opisać co i jak, tylko daj znać, czy tak całkiem od podstaw, czy chcesz coś konkretnie wiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh wow - this is stunning! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycający scrap!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, Magda DT Na Strychu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.