czwartek, 1 maja 2014

LO dla Scrapcafe

Dziś, jako laureatka poprzedniego wyzwania (klik), mam wielki zaszczyt występować z moim LO
na blogu Scrapcafe i jestem z tego powodu szalenie szczęśliwa :)
Tematem prac inspiracyjnych, a także nowo ogłoszonego wyzwania, jest zbliżający się Dzień Matki.
Z tej okazji zrobiłam sobie prezent w postaci layoutu ze mną i z moim synkiem w roli głównej.

Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu, o tu --->  klik!


Użyte media to: gesso, misty kredowe i perłowe, farbki
wodne i brokatowe, farbki akrylowe, tusz wodny, cracle, stazon, pasta.




Od tekturki koperkowej, jakoś nie umiem się odkleić i uwaga-
kupiłam jej nowy zapas, więc nadal będzie u mnie na topie ;)




Do stworzenia tła użyłam dwóch masek marki Latarnia Morska: serduszkowej i kafelki maroko.
Ta ostatnia skradła moje serce-podejrzewam, że na dłuższy czas :)
Inka Gold nadal tkwi na moim scrapowym piedestale, metalowy motyl  dzięki niej, zyskał nową barwę.




Wykonując powyższe LO korzystałam z palety kolorystycznej zaproponowanej 
przez Scrapuj.pl, oto ona:


Zatem pracę zgłaszam do tegoż wyzwania kolorystycznego, a znajdziecie je tu ---> klik!

Pracę zgłaszam również na wyzwanie Latarni Morskiej.
 


21 komentarzy:

  1. przepiękne jest to twoje LO, cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita praca! Tyle detali i te cudne kolory! Mam obłęd w oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, i to się nazywa MATKA - i nawet sama prezenty sobie robi:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no skoro mój mały jeszcze mi nie zrobi, to sobie sama "laurkę" wręczę ;)

      Usuń
  4. Doskonały ten scrap, każdy jego kawałeczek mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad chlapaniami jeszcze nie zapanowałam, te plamki same takie mi wychodzą, niestety nie zawsze ;)

      Usuń
  5. Fantastyczne! Dla mnie to wyższa szkoła jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekne :)) juz pozachwycalam sie na fb, ale jak juz tu jestem to popodgladam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. czesc :) ten cytat u mnie o ktory pytalas powinien mniej wiecej tak brzmiec: cierpienie i bol, przyjemnosc i smierc nie sa niczym innym jak procesem istnienia......ja go uzylam w sensie, ze jesli zyjemy to te uczucia na pewno nie sa nam obce.....
    dzieki za odwiedziny :) ps. moze kiedys bedziesz miec na mala wymianke artjournalowa? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się Twoje prace !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh my goodness! This is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyczarowałaś to tło z użyciem masek.
    Dziękuję za zabawę z Latarnią Morską i życzę powodzenia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejkuś, jaki cudowny!!! Czy ja kiedyś zdołam zrobić swój pierwszy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne jest Twoje LO, napatrzec sie nie moge! Aż zaczęły mnie świeżbić paluszki, aby wykonać taką pamiątkę dla swojej mamy :) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetna praca ! Piękne i subtelne wykonanie! napatrzeć sie nie moge :-) Pozdrawiam ciepło ! www.koliberart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I to jest właśnie ta forma której nie opanowałam - a Tobie wychodzi tak, że brak słów :) Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.