poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Gościnnie w Retro Kraft Shop

Nie jest tajemnicą, że jednym z moich ulubionych sklepów jest
Retro Kraft Shop.
Zatem kiedy zostałam zaproszona do stworzenia dla nich pracy, niezmiernie się ucieszyłam.
Praktycznie w każdej mojej pracy można dopatrzeć się metalowych elementów
z tego sklepu, a od jakiegoś czasu oswajam się z jutą,
która nadaje projektom specyficznego klimatu.

Główną rolę na tym layoucie odgrywa jutowy kwiat.



Od dawna chciałam stworzyć coś w tej kolorystyce.
Na tym layoucie pomieszałam papiery 7 Dots-Domestic Goddess i 9th Wave z Primą.
W połączeniu z mediami te wszystkie kolekcje idealnie uzupełniły się.



Niektóre dodatki postanowiłam wyciąć z surowego, kraftowego papieru, 
który zdawał mi się bardzo pasować do juty i fragmentów kartek z książki.



Nie mogło zabraknąć warstw pasty strukturalnej, stemplowań, gdzieniegdzie 
akcentów kredką pastelową i chlapań.






W niektórych miejscach użyłam gel medium nakładane przez maskę.



W kilku zakamarkach LO znajdziecie kawałki juty
Tutaj widać również uroczy, delikatny metalowy listeczek



Ten metalowy element również pochodzi z Retro Kraft Shopu



Kompozycja z jutą w tle.



Wszystkie papierowe elementy zostały postarzone i były tuszowane.



W tej pracy użyłam trzech rodzajów masek.
Media to między innymi gesso, misty, tusze akrylowe do chlapania, farbka brokatowa,
farba akrylowa, gel medium, pasty strukturalne sztuk dwie, cracle.



Sowa, która już kilka razy gościła na moich pracach i bardzo ja lubię.



Na tym LO chciałam zobrazować klimat chwili panujący w momencie robienia zdjęcia.
Dzień był niezwykle gorący i spędzaliśmy go na zwiedzaniu jednego z cypryjskich monastyrów.
W momencie uchwycenia zdjęcia siedzę w altanie na dziedzińcu,
podziwiając otaczające mnie klasztorne mury, chłonąc zapachy kwiatów 
i rozkoszując się chłodem kamieni. 
To wspomnienie skojarzyło mi się właśnie z taką kolorystyką 
i klimatem jaki stworzyłam na layoucie.




Zapraszam na bloga Retro Kraft Shopu, gdzie znajdziecie mnóstwo ciekawych inspiracji,
a także do sklepiku, bo wierzcie mi-nie sposób nie kochać tych dodatków.



LO zgłaszam na wyzwanie 7 Dots Studio



Użyłam w pracy farbę akrylową i brokatową



LO powstało na podstawie tej mapki wypatrzonej na blogu Kwiatu Dolnośląskiego. 






17 komentarzy:

  1. Genialny!! Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła zobaczyć jakiegoś Twojego scrapa "na żywo".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię jutę - szczególnie w wydaniu torbowym:) Bo ja to taki kangur czasem jestem i lubię worki-torby:) A praca... Sama wiesz, laik jestem, więc powiem co zawsze - magia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne tlo !!! Tak wiele pracy, dbanie o detale ! Wspaniale :) xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te chlapania i kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo klimatyczne LO - super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny! I jakby to ująć: takie właśnie LO chciałaby umieć tworzyć. Oj chciałabym!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały, taki ciepły - chyba wyszło dokładnie tak, jak zamierzałaś ;) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful layout!!! The color and the texture is incredible!! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i mediowo!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu 7 Dots Studio!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity scrap! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful layout! Beautiful texture and details! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stunning layout! Love the warm colors and textures! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń
  13. So many beautiful textures and layers! Thanks for joining us @ 7 Dots Studio♥

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing LO!! thanks for joining us at the 7 Dots challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny scrap! Cudne mediowanie - tyle w nim smaczków, że nie wiadomo na co patrzeć! Dziękujemy za udział w wyzwaniu 7 Dots Studio :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.