piątek, 8 sierpnia 2014

LO w wakacyjnym klimacie

Na blogu Artimeno właśnie ruszyło nowe wyzwanie, na które serdecznie zapraszam, 
tym bardziej, że nagroda nie byle jaka-bon z banerkiem w zestawie ;)
Temat to "Praca ze zdjęciem wakacyjnym", forma, styl i technika dowolna.

Po krótkim wstępie pragnę zaprezentować moją pracę inspiracyjną.
Zdecydowałam się na LO, które przedstawia zdjęcie z wakacji w Hiszpanii.




Tylko zobaczcie jak potraktowałam "Pannę Oliwię", która moim zdaniem idealnie nadaje się 
na projekty w morsko-wakacyjnych klimatach. 



W kilku zakamarkach na LO dodałam mikrokulki szklane w dwóch rozmiarach. 
Nie obyło się również bez gessa.



Wszystkie pozostałe elementy papierowe powstały z fantastycznego zestawu 
UHK Gallery "Naval Treaty".



Mgiełek, sztuk kilka, użyłam w tym projekcie. 
Oczywiście znajduje się tu moja ulubiona "Yellow Amber", ponadto "Indigo", "Navy Blue" i inne.



Ptaszki siedzące na linie to bardzo uniwersalny wykrojnik
który użyłam już na wielu projektach i zapewne często będzie się pojawiał na moich pracach.



Z boku przycupnął balonik Primowy, z kolekcji wszystkim doskonale znanej.



Jakiś czas temu odkryłam fantastyczne nici ozdobne o metalicznym blasku i zakochałam się w nich. 
Na razie posiadam dwa kolory-beż i turkus
które widać poniżej, ale z pewnością moja kolekcja powiększy się niebawem.



Kolejne zbliżenie na detale, rozdarcie w którym widać papier kraftowy.



Uwielbiam stemple do teł, przy okazji tworzenia tego LO użyłam ich kilka.
Jeden z nich to Prima "TŁO szachy".



Lubię chlapać, jest to jeden z moich ulubionych etapów powstawania pracy.
Chlapię między innymi farbkami brokatowymi, a w tym przypadku złotą farbką




Jeszcze raz zapraszam na wyzwanie, które jest akurat bardzo na czasie. 
Zapewne w swoich zasobach macie mnóstwo fantastycznych zdjęć wakacyjnych, które warto oprawić.
Jeśli, zaś macie dylemat w jakiej formie to zrobić zapraszam na blog Artimeno
aby obejrzeć piękne propozycje moich koleżanek z DT.



4 komentarze:

  1. Jak ja kocham Twoje scrapy! Zawsze zachwycasz tłem, taką pracę chciałoby się wziąć do rąk i dokładnie pooglądać. Poza tym uwielbiam ten drewniany papier, moim zdaniem to najpiękniejsze papierowe dechy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te Twoje mediowe wariacje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to możliwe, że dopiero teraz odkryłam tego scrapa? nie wiem, ale jest to duże niedopatrzenie z mojej strony. klimat morski bardzo oddałaś i ja po prostu uwielbiam przyklejać się do monitora i obserwować wszystkie najdrobniejsze dodatki i chlapańce, które są na Twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.