piątek, 24 października 2014

Multicolor

Przychodzą mi ostatnio do głowy dziwne pomysły na palety kolorystyczne.
Poniższe LO stworzyłam pod wpływem nagłego impulsu. 
Wszystko zaczęło się od chęci zagruntowania papieru czarnym gessem 
i rozpoczęcia pracy od czarnego, a nie tak jak zwykle białego, tła.





Do tego kilka żarówiastych farb, które jeszcze bardziej zostaną uwydatnione przez czarne tło.



Do wykonania tła użyłam masek, szpachelki, pędzla silikonowego, 
aby na różne sposoby nanosić farby na papier.
Na koniec dodałam również chlapania.



Napisy i tekturki pomalowałam farbami z tła.



Dodatki dobrałam głównie w czarnym kolorze.






Tekturki pomalowałam czarnym gessem.






Niezwykle spodobała mi się ta zabawa i zapewne jeszcze nie raz zastosuję 
czarne gesso i żarówiaste barwy w tle.




Użyte materiały ze sklepu CraftBar:

11 komentarzy:

  1. ou maj gosz! muszę, ale to absolutnie muszę mieć czarne gesso! chociaż pewnie mi nie wyjdzie tak genialnie, jak Tobie, ale przecież spróbować muszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście jestem cienka w LO (pewnie dlatego z błyskiem zazdrości oglądam Twoje dzieła) - tło jest rewelacyjne. Kolorki świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędna jest ta Twoja feeeria kolorów i kompozycja po prostu wymiata!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Tyle elementów i kolorów, a jednak wszystko idealnie pasuję do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje Lo'sy ale ten jest genialny! Czarna baza i te kolorowe dodatki rewelacyjnie się łączą. No ale najlepsze z tego wszystkiego jest zdjęcie! Urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No coś się nie tak dzieje:-( Doszłam do takiego wniosku, albowiem, w związku z Wymianką kartkową w Artimeno, napisałam do Ciebie dwa maile i w komentarzu pod tym postem też się w piątek, a może w sobotę odezwałam. A tu nic... I nawet owego mojego komentarza tu nie widać. Może moje wiadomości lecą jakoś kosmos:-) Oby się na czas znalazły, bo czekam na mail od Ciebie z Twoim adresem. Mój mail: edyta.strzeszewska@wp.pl
    Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że tym razem się uda:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Jakoś za rzeczowo to wszystko napisało mi się. Przepraszam:-) Ale ileż razy można pisać, że się cieszy, że do Ciebie będzie kartkę wysyłać:-) i że piękne dzieło powyżej, soczyste, radosne, a jednocześnie takie zamyślone:-)
      No i że mam nadzieję, że moja kartka sprosta Twoim gustom:-)
      To wszystko pisałam też w owych dwóch mailach i komentarzu u Ciebie:-) Tylko właśnie chyba były zaginęły, o czym już mówiłam.
      Serdeczności:-)

      Usuń
    2. Hej, przepraszam, ale nie było mnie tutaj od publikacji posta (Craftshow), jeden mail dotarł, mam nadzieję, ze już czytasz moją odpowiedź :)

      Usuń
  7. szalony pomysł z ta czernią. ale efekt świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. No muszę przyznać, że nie umiem oderwać oczu. Tło genialne, ale to zdjęcie jest tak klimatyczne, cudnie na nim wyglądacie:) Piekny scrap!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.