sobota, 18 października 2014

Ponownie w Retro Kraft Shop

Dziś ponownie goszczę w Retro Kraft Shopie,
gdzie opowiadam o kulisach powstania mojego nowego LO.

Z produktami tego sklepu polubiłam się od pierwszego wejrzenia.
O mojej miłości do inki każdy już wie, a teraz zapałałam sympatią do juty.
Zatem zapraszam na bloga tego przesympatycznego i przeuroczego sklepiku,
jestem pewna, że nie zdołacie opuścić go z pustymi koszykami.





Najpierw była biała baza i tło, które od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie. Od dawna chciałam zrobić LO na białej bazie, ale na wszystko co zaplanuję musi przyjść odpowiedni dzień. 
Tło powstało przy użyciu pasty strukturalnej, kilku brązowych perłowych i matowych mgiełek, 
złotej i dającej cudnie miedziano-metaliczny efekt.



Pszczoła którą kupiłam wieki temu nareszcie znalazła swoje miejsce.



Kolejną fakturę tworzą szklane kulki zmieszane z gel medium, 
a także liczby wykonane za pomocą maski i czarnej ziarnistej pasty strukturalnej. 



 Na koniec wypukłości potraktowałam brązową inką, aby nadać tłu dodatkowy efekt.



Czarne wycinanki powstały z bloku kartonów Joy! Crafts.







 Gotowe tło przeleżało sobie na stole kilka dni, abym w końcu doszła do wniosku, że pasuje ono do męskiego scrapa. Ostatecznie zdecydowałam, że ta faktura i kolorystyka są idealne do oprawienia zdjęcia przedstawiającego moich chłopaków na wyprawie w Bieszczadach. 



Cała reszta na tym scrapie się po prostu jakoś "zadziała". 
Wybierałam dodatki kojarzące się z naturą kolorem, kształtem, lub materiałem. 
Druga wytyczna doboru dodatków to męskie elementy typu żarówki, czy trybiki. 



Zauważyłam, że często moje prace powstają w taki sposób, że najpierw krąży pomysł na tło, a dopiero później zastanawiam jakie zdjęcie będzie do niego pasowało. 
Sięgam wtedy do mojego pudełka ze zdjęciami, które mam w planie oscrapować
i wybieram jedno, które mi najbardziej odpowiada.



LO zgłaszam do zabaw:

Tydzień Inspiracji w Scrapki.pl "RAZEM"

In my head









Użyte materiały:








10 komentarzy:

  1. O! MÓJ! BOŻE! Daga, oficjalnie zakazuję Ci robić takie cuda, bo wpędzasz ludzi w kompleksy. a poza tym tak mocno przykleiłam się do monitora, żeby wyłapać wszystkie dodatki, których użyłaś, że teraz będę musiała go czyścić :P
    nie, a tak już serio, to jesteś dla mnie mistrzynią! i jeszcze jak napisałaś, że najpierw robisz tło, a później dopasowujesz zdjęcia, to już padłam na kolana i już w takiej pozycji będę do Ciebie przemawiać :)
    Mistrzyni! :D
    dziękuję jeszcze w imieniu Scrapki-wyzwaniowo za zgłoszenie tego cuda na nasze wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your layout, it is one I would like to see in real life. That bee crawling out of the ribbon looks so nice! I read you do your backgrounds first and than choose the picture. I do it just the other way around, I always work from the feeling of the picture :) . This one you used fitts in great, beautiful layout! Thanks for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny niesamowity scrap! Jak Ty to robisz?!

    OdpowiedzUsuń
  4. jest po prostu piękny. Widać ze uwielbiasz media i praca z nimi sprawia Ci ogromną radość.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh my! It looks stunning! i love you colors so much! thanks for playing along with scrapki-wyzwaniow

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca doskonała!!! Tło jest genialne, bogate w tyle smaczków. Zdjęcie dopasowane idealnie. Podziwam...

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny scrap, kolorystyka , dodatki i detale są obłędne

    OdpowiedzUsuń
  8. sama za chiny ludowe nie umiem uzyskać efektu retro, a ta kartka jest idealna w klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite tło, oglądam i oglądam i nie mogę przestać a ilość detali jest po prostu niezwykła!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki - wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. un trabajo fantastico, felicidades por ese merecidisimo premio,un saludo desde España

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.