niedziela, 19 kwietnia 2015

Cartographer forever

Wielokrotnie wspominałam o tym,  jak bardzo lubię papiery Cartographer.
Tak bardzo, że mając ich spory zapas, już martwię się o to,
że przecież kiedyś się skończą.

Odrobinę nadwątliłam swoje rezerwy, aby zrobić tą kartkę.
Trochę retro, trochę romantyczną.

Całość idealnie zgrała się z podtuszowanymi, drewnianymi 
dodatkami od Eko-Deco.




Brzegi papierów poszarpałam i podtuszowałam,
a w kilku miejscach widać zszywki w miedzianym kolorze.





Wyjątkowo ozdobiłam środek kartki.



Użyte materiały:








6 komentarzy:

  1. Przepiękna. Ja też lubię tę kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ciepła kolorystykai wspaniałe retro...Tak wiem coś o takich kolekcjach,które ciężko ruszyć- wystarczy mieć i trzymac w łapkach....Pozdrawiam serdecznie: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Ma piękne, zdecydowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna i bardzo klimatyczna, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest to nieprzerwanie moja ulubiona kolekcja, powiedziałabym kolekcja idealna i prace z niej robią się same :D również zbieram jej zapasy i również ubolewam nad tym, że kiedyś się wyczerpią... superowa kartka zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowna, chyba podpatrzę tą mapkę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.