wtorek, 7 kwietnia 2015

Sielsko, anielsko...

Zdjęcie wykonane na wiosnę tamtego roku, 
podczas wizyty w Domu na Łąkach u przemiłej Aga Ga
wreszcie doczekało się godnej oprawy. 
Bardzo lubię tą fotografię, przedstawia Gucia bawiącego się
w uroczym drewnianym domku, córeczek Agi. 
Z tej wizyty mam mnóstwo świetnych fotek, które co jakiś czas odkopuję 
i oscrapowywuję.




Do zdjęcia w sepii i drewnianych ścianek domku, postanowiłam 
stworzyć tło w barwach ziemi. 
Do niego pasowały mi stemple z wzorem starych pieczęci pocztowych,
a także te stylizowane na stary maszynopis. 
Właściwie jest to alfabet, ale ja postanowiłam go wykorzystać jak stempla do tła.
Dodatki dobrałam według tego samego klucza: papier kraft, juta, drewniane
krążki, cekiny z deseniem drewna.
Wszystko pasowało mi do tej wizji, nieco retro, nieco wiejskiej.





Papier kraft, kalka stylizowana na stare pismo, 
pożółkła strona jakiegoś starego adresownika i niezastąpiony Cartographer.







Tło na moim LO to gesso, mgiełki i pękająca pasta strukturalna.





Pracę zgłaszam na wyzwanie:

Typography



Scrapki-wyzwaniowo


21 komentarzy:

  1. Cudowny! Przepięknie oprawiłaś przepiękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Fenomenalny, każdy dodatek przemyślany, dopracowany i te drewniane krążki... Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, nie mogę sie napatrzeć tyle w nim detali do podziwiania. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. For sure there is a lot to see on this layout ;) beautiful colorscheme. Thank you for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lots of gorgeous details, beautiful colors! Thank you for joining the Mixed Media Place challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja, jest mega klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh wow - this is amazing! I love every part of it!

    OdpowiedzUsuń
  8. O maaaaatko ale odjazd!! Tyle faktur w jednym miejscu ;) podziwiam ;) a ten papier basowy to co to takiego??;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gucio, słoneczny dzień, natura. Jak zwykle bosko. A drewienka i cekiny drewienkowe cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca, super są te powtarzające się w różnych konfiguracjach kółeczka - krążki drewna rewelacyjne!
    Dzięki za udział w zabawie scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love that photo! Great colors, too! Thank you for joining the Mixed Media Place Gym!

    OdpowiedzUsuń
  12. A great LO! I love it! Thank you for join our challenge at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a beautiful creation!!! LOVE THIS! Thank you for joining us over at scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  14. ... Daga - padłam! jesteś Geniuszem, a ja chciałabym być Twoim podnóżkiem, żeby chociaż cześć Twego talentu na mnie spływała :D (ps. kłaniam się nisko w imieniu Scrapki-wyzwaniowo - praca jest obłędna!)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing work, I love the background! Thank you for joining our challenge at Mixed Media Place!

    OdpowiedzUsuń
  16. Boszszsz..znowu nie zasnę od tych kropek i rudości...Fascynujące!

    OdpowiedzUsuń
  17. No cóż...Powiem tylko...Wow....

    OdpowiedzUsuń
  18. What a beautiful project! Thank you for joining our April challenge at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.