poniedziałek, 2 października 2017

Urodziny po męsku

Ostatnio zapowiadałam kontynuację kartek z mediowym tłem, 
jednak zdecydowałam się na mały przerywnik w temacie mediów.
Obiecane kartki pokażę w późniejszym terminie, 
a dziś coś co raczej nie odpowiada moim twórczym preferencjom.  
Rzadko zdarza mi się wykonać pracę bez choćby chlapnięć farbami, 
a tu proszę kartka wyłącznie papierowa.
W większości praca została wykonana z papierów Studio Light z serii Industrial. 
Muszę przyznać, że te papiery bardzo odpowiadają moim gustom 
i świetnie pasują do męskich prac.
Studio Light posiada też w swojej ofercie wykrojniki i uważam, że są warte polecenia, 
a ich cena nie poraża.
Zapraszam do oglądania zdjęć mojej pracy i innych inspiracji na blogu Decoratorium :)












Użyłam:

Studio Light Industrial papers
Studio Light Basics Cutting & Embossing
Sizzix Alterations On the Edge Die Torn Notebook 658555
Sizzix Thinlits Die Mini Globe 661598
Nellie Snellen Nellie's Choice Multi Frame's Straight Tags Die 
Kaisercraft Barbers Shoppe Collectables Printed Die Cut Shapes
Kaisercraft Factory 42 Collectables Printed Die Cut Shapes
Prima Marketing Finnabair's Mechanicals Mini Brads
Prima Marketing Junkyard Findings Metal Trinkets Screw Heads
Ranger Embossing Powder Silver
Tsukineko Emboss Embossing Stamp Pad Clear 

3 komentarze:

  1. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ลาลีกา

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.