piątek, 16 marca 2018

Blejtram dla małej księżniczki

Na materiałach DecoArt Media z hurtowni Decoratorium przygotowałam nową pracę.

Często wykonuję prace w formie blejtramu, aby obdarować swoich bliskich i znajomych. 
Tak jest właśnie tym razem, według mnie blejtram to idealny pomysł na sentymentalny prezent.
W prezencie urodzinowym, dla małej księżniczki Oli przygotowałam pracę w różu.
Kto mnie zna ten wie, że nie lubię różowości. 
Jednak gdy chcę coś zrobić dla czyjejś przyjemności z chęcią sięgam do tego koloru.

Tło pracy przygotowałam przy pomocy mistów DecoArt, 
najpierw zabezpieczając bazę gessem.
Odciski z masy plastycznej postarzyłam złotym Dazzling Metalics.
Do wykończenia tekturki użyłam fluidu w kremowym kolorze 
i genialnego płynnego szkła.
Warto zaznaczyć, że spora buteleczka płynnego szkła ma naprawdę konkurencyjną cenę w porównaniu do mediów tego typu, 
topowych firm. Sprawdźcie to koniecznie.

W pracy użyłam papieru Studio Light z kolekcji Home & Happiness.

Zapraszam do oglądania :)






















Użyte produkty:

DecoArt Media Gesso White
DecoArt Media Liquid Glass Clear
DecoArt Media Shimmer Mister Violet
DecoArt Media Shimmer Mister White  
DecoArt Media Fluid Acrylics Titan Buff
Studio Light Home & Happiness paper pad

Ranger Ink Jet Black
Ranger Embossing Powder Gold 
Tsukineko Emboss Embossing Stamp Pad Clear
Studio 490 Wendy Vecchi Embossing Paste Translucent
Martha StewartCrafts Crafter's White Clay 
Tim Holtz Stampers Anonymous Layering Stencil Flourish THS032
Prima Marketing Vintage Art Decor Moulds Baroque 4
Prima Marketing Vintage Art Decor Moulds Keyholes 
Prima Marketing Finnabair Vintage Vanity Clear Stamp - Book
Prima Marketing Finnabair Cling Stamps - Net & Wire
Magnolia Doohickeys SM12 Summer Foliage Die
Marianne Design Creatables Dies Eline's Snowflake LR0185
Magnolia Doohickeys Romantic Lace
Wild Orchid Crafts Magnolia, Apple Blossoms, Cherry Blossoms, Carnations - Mulberry Paper Flowers
ScrapBerry's Metal Embellishments - Set of wings, white


7 komentarzy:

  1. Rewelacyjna praca!Przepięknie ozdobiona,będzie wspaniałą pamiątką:) Pozdrawiam serdecznie -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie oprawione zdjęcie. Połączenie różu ze złotem nadaje pracy elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, lekka praca, świetnie ją zdobią te wszystkie faktury i kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.