niedziela, 25 marca 2018

Pisanki ze spękaniami

Dla hurtowni Decoratorium stworzyłam 
wielkanocne dekoracje dla domu używając mediów DecoArt. 
Jak powstały moje ozdoby możecie przeczytać poniżej.

Gdybym miała wybrać moje ulubione dwa media z firmy DecoArt z pewnością byłyby to: Clear Crackle Glaze i Antiuing Cream.
Nie jest tajemnicą, że uwielbiam wszelkiego rodzaju spękania 
i często stosuję ten efekt w wielu moich pracach.
Z powodzeniem używam mediów pękających na blejtramach, 
art journalach, oraz drobnych dekoracjach domowych.

Niebawem Wielkanoc w związku z tym przygotowałam 
"pękające" pisanki z moimi ulubionymi mediami.
Styropianowe jajka pomalowałam farbami akrylowymi 
i farbą kredową.
Powstały trzy wersje kolorystyczne 
i nieco odmienne style moich pisanek. 
Jajka pomalowane dwoma warstwami farb, nastepnie pokryłam Clear Crackle Glaze i zostawiłam na noc do wyschnięcia.
Na następny dzień piękne spękania były gotowe i można było kontynuować pracę z ozdabianiem.
Powstałe spękania postanowiłam wypełnić dwoma mediami: Antiquing Cream i Dazzling Metallics.
W ten sposób część pisanek ma białe wypełnienie spękań, 
a część złote.

Po pracy z mediami przyszedł czas na ozdabianie 
i kompozycje dla moich jajek. 
Wymyśliłam trzy wersje ozdób, bo najbardziej na świecie 
nie cierpię robić masowo jednego i tego samego projektu.
Pisanki ozdobiłam kompozycjami i umieściłam je w gniazdkach, które uwiłam z sizalu. 

Zapraszam do oglądania zdjęć i pozdrawiam wiosennie, choć w Małopolsce za oknem masy śniegu i stale sypie.






















Użyte produkty:

DecoArt Americana Decor Delicate Chalky Finish
DecoArt Crafter's Acrylic Soft Coral 
DecoArt Crafter's Acrylic Turquoise
DecoArt Media Metallic Acrylic Paint Dazzling Metallics Glorious Gold
DecoArt Media Antiquing Cream Titanium White 
DecoArt Media Clear Crackle Glaze

Wild Orchid Crafts flowers: Apple Blossoms, Sweetheart Blossoms, Cosmos Daisies
Magnolia Doohickeys SM12 Summer Foliage Die


6 komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.