piątek, 20 kwietnia 2018

Koci art journal


Witam!

Moja dzisiejsza inspiracja dla Craft4You to strona w art journalu ze zdjęciami mojego synka. Jest to kolejna strona w tym albumie, jednak pierwsza prezentowana na łamach tego bloga. Na tapecie koci temat.




Jak zwykle przy pracach tego typu zaczęłam od zagruntowania stron gessem. Dalej poszły w ruch pasta strukturalna, którą pokryłam pudrem do embossingu i podgrzałam nagrzewnicą. Barwy w tle uzyskałam przy pomocy mgiełki Lindy's Stamp Gang Steampunk Sepia i akwareli w proszku 13arts Brown. Efekt kolorystyczny był zbyt mocny, więc rozjaśniłam tło tuszem akrylowym 13arts Splash White.  Trochę stemplowań i uznałam, że ten etap pracy można uznać za zakończony.




W oprawieniu mojego zdjęcia pomogły mi  materiały firmy Kaisercraft: papiery Pawfect  Purr i Meow, oraz pasujące do nich die-cutsy. 




Uwielbiam wszelkiego rodzaju trybiki i myślę, że widać to dosyć wyraźnie w moich pracach. Do stworzenia tej kompozycji użyłam elementów z zestawów Idea-ology Mini Sprocket Gears i Sprocket Gears. Trybiki występują w sklepie w trzech rozmiarach i można je ciekawie razem skomponować. 

 


Jeśli chodzi o kompozycję, to mam różne sposoby pracy. Czasem od podstaw, warstwując przyklejam wszystko po kolei do bazy. Jednak w tym przypadku cała oprawa zdjęcia powstała poza bazą, a na samym końcu dopiero przykleiłam ją do strony w art journalu. 






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:
MEDIA:
Talens Amsterdam Heavy Gel Medium Gloss
Lindy's Stamp Gang Starburst Steampunk Sepia
13arts Rainbow Color Brown
Ranger Archival Ink "Jet Black"
Ranger Archival Ink Coffee
Tim Holtz Distress Embossing Powder Walnut Stain
Wendy Wecchi Studio 490 Embossing Paste 
DecoArt Media Shimmer Mister White
Tim Holtz Ranger Distress Spray Stain Picket Fence
Prima Marketing Finnabairs Art Basics Gesso Clear


PAPIERY:
Tim Holtz Idea-Ology: Paper Stash Crowded Attic 

DODATKI:
Tim Holtz Idea-Ology Film Strip Ribbon
Tim Holtz Idea-Ology Sprocket Gears
Tim Holtz Idea-Ology Mini Sprocket Gears
Prima Marketing Finnabairs Mechanicals Vintage Trinkets
Prima Marketing Finnabairs Mechanicals Mini Stars
Prima Marketing Finnabair Vintage Mechanicals Mini Numbers
Prima Marketing Junkyard Findings Clock Gears
Kaisercraft Die Cut Shapes Pawfect - Cat

NARZĘDZIA:
Tim Holtz Idea-Ology Kushgrip Scissors 5 inch
Tim Holtz Stampers Anonymous Sideshow CMS263
Kaisercraft Clear Stamp Into The Wild Cheetah
The Crafter's Workshop XOXO stencil




Pozdrawiam serdecznie :) 



13 komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.