czwartek, 12 lipca 2018

Find Joy in the Ordinary - Art Journal

Na dzisiejszą inspirację dla sklepu Craft4You przygotowałam luźny wpis, w moim nieco zdezelowanym już Art Journalu. Dawno nie uzupełniałam tego journalu, ale przypomniało mi się jaką frajdę daje taka niezobowiązująca zabawa mediami. 
Moja praca głównie opiera się na kolekcji papierów Pen & Ink firmy Kaisercraft. Po raz kolejny sięgam po te papiery i muszę przyznać, że sprawdzają się w każdej roli. Aby nie zakrywać pięknych wzorów na bazie mojej strony, tym razem użyłam Clear Gesso. Kolekcja jest utrzymana w stonowanych barwach, więc kolorem możemy zmieniać jej charakter. 
Po zabezpieczeniu strony gessem, przy użyciu wody i mgiełek tworzyłam akwarelowe zacieki i plamy. Nie mogłoby się obyć bez Lindy's Stamp Gang, kolory na mojej pracy uzyskałam przy pomocy migiełek: Shabby Turbine Teal i Treasure Island Aqua. Miałam wrażenie, że potrzebuję więcej koloru, więc dodałam go przy pomocy 13arts Mist Chalk Sap Green.  Natomiast brzegi wyciętych elementów wytuszowałam tuszem Distress Evergreen Bough. Struktury, które widać na zbliżeniach uzyskałam dzięki embossingowi na gorąco. Na bazie przy użyciu maski powstał wzór, który następnie pokryłam pudrem do embossingu. Tekturki, również zostały pokryte pudrem do embossingu, ale już w klasyczny sposób, przy użyciu tuszu. Dodatkowo tekturki wytuszowałam tuszem Distress, który wpił się w chropowatą strukturę. 

















WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
Talens Amsterdam Heavy Gel Medium Gloss
Ranger Archival Ink "Jet Black"
Distress Ink Evergreen Bough
Ranger Emboss It Dabber Clear
Ranger Embossing Powder Weathered White
Stampendous Embossin Powder Shabby Blue
Lindy's Stamp Gang Starburst Shabby Turbine Teal 
Lindy's Stamp Gand Moon Shadow Mist Treasure Island Aqua
13arts Mists Chalk Sap Green
13arts Ayeeda Ink Splash! Multipurpose Ink "White"
Prima Marketing Art Basics Gesso Clear
Dreamweaver Stencils WendyVecchi Translucent Embossing Paste
Sharpie Pernament Marker

PAPIERY I DODATKI:
Kaisercraft Pen & Ink Paper Collection
Tim Holtz Idea-Ology Quote Chips
Prima Marketing Sunrise Sunset Vintage Trinkets - Brads
SnipArt Industrial Factory Chipboards

NARZĘDZIA:
Carabelle Studio Stamps "Mixed Media Strips"
Prima Marketing Cling Stamps Don't forget to fly"
Ranger Heat It Craft Tool
Ranger Mini Ink Blending Tool
Tim Holtz Idea-Ology Kushgrip Scissors 5 inch
Tim Holtz Stencil "Crossed" 
Renesans Spatula







24 komentarze:

  1. Fantastyczny wpis...kolory magia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! A kolory jakie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jakże zwiewny i urzekający wpis! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wpis, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetny wpis.
    Podziwiam za tak spójne połączenie wielu technik i mediów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, super zaprezentowana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna okładka. Chciałabym go zobaczyć w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja kolorystyka, a do tego zegary, które uwielbiam :D No i podoba mi się! Od pewnego czasu kusi mnie prowadzenie art journala i chyba w końcu się za to zabiorę ;)
    Przy okazji dziękuję za udział w zabawie na przydasiowym blogu ):

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis, fajne mediowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jakie cudne, jakie cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. praca piękna ale najbardziej pozytywne jest wyszczególnienie wszystkich użytych materiałów..może być niezłą inspiracją!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie pochlapane i bardzo podoba mi się sentencja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super praca, takie mediowanie to dla mnie "wyższy poziom" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wpis, świetnie go skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już dawno nie zrobiłam żadnego wpisu, a tak uwielbiam aj! Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  18. Красивые цвета! Спасибо от блога "Мир вдохновений"!

    OdpowiedzUsuń
  19. it's very interesting to look at! thank you for participating in the assignment from «Мир Вдохновений»

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wpis w moich ulubionych kolorach :) i ile technik udało ci się pokazac!

    OdpowiedzUsuń
  21. Album może zdezelowany (czego nie widać :-)), ale za to wpis piękny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wpis, podoba mi się mnogość faktur, cudnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.