niedziela, 29 lipca 2018

Retro warstwowa kartka

Rzadko zdarza mi się robić kartki, ale na dzisiaj przygotowałam jedną dla sklepu Craft4You. Czasem lubię pokartkować, szczególnie wtedy, gdy po innych projektach zostają mi spore skrawki papierów. Kartka jest warstwowa, zszargana, wytuszowana na brzegach, ot takie retro. 
Ponownie sięgnęłam po kolekcję "Pen & Ink" firmy Kaisercraft. Tym razem nie chciałam zmieniać kolorystyki tych papierów, ale podkreślić ją. Każdą warstwę kartki lekko podniszczyłam i wytuszowałam na brzegach tuszem Distress "Brushed Corduroy"
Od dawna miałam ochotę na wkomponowanie kwiatów 49 and Market Botanical Potpourri Buttermilk do którejś z kartek, jednak albo nie pasowały kolorystycznie, albo robiłam kartkę bez kwiatów. Tym razem udało się, kremowe kwiaty ładnie komponują się z tą kolekcją papierów.
















WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


12 komentarzy:

  1. Uwielbiam warstwy ;) Kartka jest cudownej urody!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka. Cudne warstwy. Kwiatki pasują idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i bardzo pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszło. Bardzo mi się podobają wplecione kartki z tekstem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wszystko dobrałaś i kwiaty rzeczywiście pięknie się komponują z papierami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja kartka jest niesamowita.Bogata warstwowo i taka dopieszczona.No brak mi słów , jedna z piękniejszych jakie dziś widziałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest, świetne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka, jak zawsze zadbałaś o najmniejsze detale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska kartka. Idealna w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.