czwartek, 15 listopada 2018

Akrylowe farby w tle Art Journala - kurs

Przybyła kolejna strona w moim Art Journalu ze zdjęciami synka. 
Na dodatek w pakiecie przygotowałam dla Was kurs na tło z użyciem farb akrylowych DecoArt. 
Zapraszam do oglądania zdjęć i podglądania moich sposobów pracy. Inne ciekawe prace i kursy z użyciem 
mediów DecoArt możecie znaleźć na blogu Decoratorium. 


Pracę zawsze rozpoczynam od zagruntowania bazy gessem. 
W tym przypadku użyłam białego gessa.
Uwzględniając planowany kolor mojej strony, wybrałam kilka farb Crafter's Acrylic w pasujących  do siebie odcieniach. 


Szpachelką, nierównomiernie i jakby niechlujnie,  nałożyłam najjaśniejszą z wybranych farb. 
Kolejne kolory użyłam wraz z maskami, świetnie do tego celu nadają się okrągłe pędzle gąbkowe.


Oczywiście nie umiem pominąć stempli w moich pracach, więc gdzieniegdzie powstały dodatkowe wzory. 
Dla większego urozmaicenia użyłam dwóch kolorów tuszu.


Tło schnie sobie z boku, a w tym czasie wybieram elementy do mojej kompozycji. 
Do tego celu używam papierów Studio Light, zafarbowanej gazy, nici i metalowych elementów.


Tło wydaje mi się zbyt ciemne i czegoś mi tutaj brakuje, więc chlapię całość mgiełką Shimmer Mister DecoArt. 
Baza jest gotowa, więc mogę zacząć przyklejać kompozycję i metalowe elementy.


Jak przypuszczam, farby akrylowe są jednym z pierwszych mediów jakie znalazły się w naszych warsztatach pracy. 
Przynajmniej tak było w moim przypadku. Gesso, gel medium i farby akrylowe to były moje pierwsze zakupy. 
Warto sięgać po nie częściej, bo są to media wielozadaniowe. Jeśli natomiast nie posiadacie jeszcze farb akrylowych 
to polecam Wam do wypróbowania Crafter'e Acrylic. Małe, poręczne buteleczki, przystępna cena 
i ogromny wybór kolorów to tylko część ich zalet. 







Produkty:

DecoArt Media Gesso White
DecoArt Media Shimmer Mister White
DecoArt Crafter's Acrylic Cool Blue
DecoArt Crafter's Acrylic Navy Blue
DecoArt Crafter's Acrylic Dark Turquoise
Andy Skinner stencil Have You Say Andy 53
The Crafter's Workshop stencil Stone Rings
Ranger Archival Ink Jet Black
Tsukineko Stazon Teal Blue
Studio Light Industrial 2.0 Silicone Stamp
Kaisercraft Clear Stamp Honeycomb
Kaisercraft Die Cut Shapes Barber Shoppe
Tim Holtz Idea-ology Small Talk #TH93193
Studio Light 15x15 Paper Pad PPSL39
Studio Light 15x15 Paper Pad PPSL72
Studio Light 30x30 Papers Industiral 2.0




1 komentarz:

  1. Super się czyta twoje poczynania z mediami. Pozdrawiam cię cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.