piątek, 23 listopada 2018

Kartka świąteczna - Kaisercraft

Jeszcze mamy trochę czasu do świąt, ale najwyższa pora na wykonanie i wysłanie kartek do bliskich.  Dziś praca, która została wykonana z materiałów ze sklepu Craft4You, głównie z  firmy Kaisercraft,. Zobaczcie jakie świąteczne cuda tej firmy znalazłam w naszym sklepie. 

świątecznym dziale znajdziecie masę dodatków i papierów firmy Kaisercraft. Trochę sobie w nim poszperałam i wybrałam kilka rzeczy dla siebie. Spośród trzech zimowych kolekcji papierów mi najbardziej przypadły do gustu Wonderland. Oczywiście do kompletu sprawiłam sobie pasujące Die Cuts i stemple w zestawie z wykrojnikami. 

Tło dla mojej kompozycji przygotowałam przy użyciu papieru akwarelowego, tuszy Distress i embossingu na gorąco. Najpierw za pomocą embossingu na gorąco stworzyłam na papierze śnieżynkowy wzór. Stemple, które użyłam są firmy Kaisercraft - Snowflakes & Stars.  Następnie przy użyciu Mini Ink Blending Tool pocieniowałam papier trzema odcieniami tuszu Distress: Broken ChinaTumbled GlassBlueprint Sketch. Na koniec tło pochlapałam tuszem akrylowym 13arts Splash White i mgiełką Lindy's Frozen Jack Frost.

Kompozycja mojej kartki powstała z mariażu die cutsów, wycinanki z wykrojnika, serwetki i pasków białego materiału. Dzięki pasującym do siebie elementom, pomysły praktycznie same wskakują na kartkę.






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
Ranger Distress Ink Broken China
Ranger Distress Ink Tumbled Glass
Ranger Distress Ink Blueprint Sketch
Lindy's Stamp Gang Starburst Mist Frozen Jack Frost

PAPIERY:
Kaisercraft Wonderland Paper Pad
Kaisercraft Die Cut Shapes Frosted

NARZĘDZIA:
Tim Holtz Idea-Ology Kushgrip Scissors 5 inch
Ranger Heat It Craft Tool
Ranger Mini Ink Blending Tool
Kaisercraft Dies & Stamps Snowflakes & Stars
Kaisercraft Dies & Stamps Nordic Christmas
Kaisercraft Decorative Die Snowflake
3D Foam


1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.