wtorek, 15 października 2019

Multicolor Art Journal page

Ostatni mój post dla Craft4You był ponury i przygnębiający jak jesienna aura, dzisiejszy jest multikolorowy i energetyczny jak egzotyczna wyspa pełna barw i życia. Zapraszam na mixedmediowy wpis w moim Art Journalu. 
Wiele kolorów, dużo masek, różne media i kilka stempli, tyle wystarczy aby stworzyć taki kolorowy wpis. Wycięte z papieru motyle pokolorowałam pigmentami Lindy's Stamp Gang Magical Shimmer powders. Brzegi bazy, a także brzegi motyli przetarłam nieco czarnym tuszem Distress Black Soot. Całość pochlapałam białą mgiełką Lindys' Stamp Gang Frozen Jack Frost, a białe obrysy wykonałam długopisem Ranger Inkssentials.














WYKORZYSTANE MATERIAŁY:
Ranger Dylusions Paint Postbox Red
Ranger Dylusions Paint Squeezed Orange
Ranger Dylusions Paint Lemon Zest
Ranger Dylusions Paint Vibrant Turquoise
Ranger Dylusions Paint Fresh Lime
Ranger Dylusions Paint Cut Grass
Lindy's Stamp Gang Magical Shimmer Powders Jingle Bells
Lindy's Stamp Gang Starburst Frozen Jack Frost 
Ranger Distress Ink Black Soot
Ranger Archival Ink Jet Black
Talens Ecoline White 
Ranger Opaque Pigment Ink Pen
Prima Marketing Gesso White
Prima Marketing Don't Forget to Fly Cling Stamps
Prima Marketing Vintage Vanity Honeycomb Clear Stamp
The Crafter's Workshop Mini Impressions 6x6 stencil
Eko Scrapbooking baza Art Journal

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.