niedziela, 27 października 2019

Unimaginable Art Journal page

Ostatnio w Craft4You inspirowałam pracami w Art Journalu, moje wpisy zazwyczaj dyktowane są przez emocje jakie aktualnie przeżywam. Były zatem strony; ponura i multikolorowa, a teraz przyszła pora na magiczną. Inspiracją do tej pracy stała się widoczna na zdjęciach, mała laleczka z zestawu Tima Holtza Idea-Ology: Die-Cuts Vintage Dolls
Na bazie papieru akwarelowego kolejno nakładałam warstwy różnych mediów. Zaczęłam od tuszy Distress: Black SootHickory SmokeEvergreen Bough i Peacock Feathers nakładanych narzędziem Mini Ink Blending Tool. Kolejnym krokiem było użycie masek Tima Holtza Flourish i Kaisercraft  Lattice wraz z czarnym tuszem i miętową farbą akrylową. Na koniec użyłam mgiełek Lindy's Stamp Gang i farb Ecoline, a także biały pisak firmy Ranger. 

















WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

2 komentarze:

  1. Oh wow! I love this! The colours are gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, jak bosko! Te kolory są po prostu piękne, tak magicznie się przenikają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.