niedziela, 2 marca 2014

Pierwsze gościnne występy i zmaltretowana książka

Po raz pierwszy w życiu, miałam przyjemność wygrać wyzwanie :)
Wszystko to miało miejsce na blogu Projektu Wagi Ciężkiej, tutaj szczegóły --->  klik
Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej pracy, PWC na zawsze pozostanie
dla mnie wyjątkowym miejscem :)  
Frezja również pozostanie w mej pamięci, ponieważ było to wyzwanie
wymyślone właśnie przez nią :) 

W związku z wygraną mam zaszczyt wystąpić gościnnie na PWC, w wyzwaniu,
którego motywem przewodnim, jest "Taniec".
Temat był dla mnie o tyle trudny, że taniec jest mi raczej obcy, nie przepadam za nim.
Nie mam więc do niego pozytywnego podejścia, dlatego zabrałam się do pracy
z nieco innej strony, nietypowo.

Poniżej wynik moich zmagań z tematem. 





Inspiracja to słowa Jana Izydora Sztaudyngera, a praca to wpis w art journalu,
którego bazą jest podręcznik. 
Gdy tylko postanowiłam użyć tych słów, od razu przyszedł mi do głowy 
sposób modyfikacji ciała nazywany "mouth sewing". 
Zainteresowanych odsyłam tu- klik, a tu np. w ramach protestu- klik.



Do wykonania tła użyłam pięknej maski Stempell i Carton.


Do stworzenia wpisu użyłam całej masy mediów, nawet nie jestem pewna czy potrafię wymienić wszystkie ;) Oczywiście cracle bez którego żyć nie umiem. Poza nim: gesso, gel medium, pasta strukturalna, cała masa tuszy, mgiełki perłowe i kredowe, perełki w płynie.




Trochę zbliżeń...








Serdecznie zapraszam na nowe wyzwanie Projektu Wagi Ciężkiej-"Taniec"
Macie czas na zmierzenie się z tym tematem do 08.03.



Wpis zgłaszam na wyzwania:
 Scrapowy Pas Startowy  temat to "Być kobietą"


Scrapujace Polki, gdzie tematem jest "Książka"


Craft Szafa wyzwanie- "Ramka"


Scrapki Wyzwaniowo

Retro Kraft Shop




16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się to, jak zmierzyłaś się z tematem, ciekawe podejście. Praca robi wrażenie, można ją podziwiać bez końca. Jestem nią oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, rewelacyjnie zobrazowałaś myśl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej...ale boska interpretacja tematu:) Widać, że masz głowę (i wyobraźnię) nie od parady:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odruchowo szukam przycisku "Lubię to!", by skomentować tę pracę ;-)
    A wyzwanie wygrałaś zupełnie zasłużenie, Twój tag jest wyjątkowy. Taki... niedosłowny, niepokojący, interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie i mediowo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie potraktowałaś temat i dość krwawo potraktowałaś tą książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I love reading a post that will make people think. Also, many
    thanks for allowing for me to comment!

    My webpage :: electrical safety certificate for tenants

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalna praca! Świetne mediowanie, a wyraz całości mocny i piękny. Podziwiam.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop! :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Twoja praca jest po prostu genialna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przefantastyczny wpis!! I temat i samo wykonanie - genialne!!! Brawo!! I dziękuję, że bawisz się z nami na scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny wpis! Dziękujemy za udział w naszej zabawie na scrapki - wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja pozostaję w zachwycie i ślicznie dziękuję za zgłoszenie tej pracy zarówno do Scrapek-wyzwaniowo, jak i do Stemplla&Kartoona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.