sobota, 22 lutego 2014

Tag

Podekscytowana zabawą tagową z UHK Gallery, realizowałam jednocześnie dwa pomysły
na tagi z wizerunkiem ptaka. Dziś pragnę zaprezentować drugi tag, mixmediowy.




Tło taga zostało wykonane za pomocą gessa białego, a także czarnego nałożonego
przez maskę "Deszczyk" Stempell i Kartoon.
Odbite w tle białe kółka wykonałam za pomocą... dwóch rozmiarów kieliszków do wódki ;)



Chlapania to mgiełka Pastel Coral, użyłam również farbek: Salmon, Peach, Coral.



Sentencja znajdująca się z tyłu taga, to słowa Geor­ge'a Ber­narda Shaw.




Tag wykonałam według mapki z bieżącego wyzwania mapkowego na portalu
Scrapujace Polki. Wytyczne do mapki są następujące: należy zachować prostokątny kształt,
pasiaste tło, na środku obrazek, grafika lub foto.



W swojej pracy odwróciłam kierunek heksagonów.

Tag zgłaszam na wyzwanie literowe Frezji PWC,
a także Zainspiruj nas edycja 3.



10 komentarzy:

  1. Super! Widzę, że koniecznie muszę się zaopatrzyć w czarne gesso :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tekst i grafika :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. O, mnie to się bardzo podoba:):) I ten tekst taki na czasie:) Chętnie go oglądnę z bliska:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny fajny :) dzieki za udzial w moim wyzwaniu na blogu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten mnie zachwycił, a zwłaszcza te romby podklejone na kostkach 3D no i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i to bardzo! Jak ja lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.