piątek, 26 grudnia 2014

Candy dokładka :)

Jakiś czas temu ogłosiłam CANDY,
info na temat zasad uczestnictwa znajdziecie o tu ---> KLIK!

Dziś najwyższy czas pokazać dokładkę, która wraz z pierwszą częścią candy, 
trafi do zwycięzcy. Przepraszam za zwłokę, jednak świąteczne przygotowania 
nie pozwoliły mi na opublikowanie postu na czas.

Dokładna zawiera kolejną maskę, kwiaty Wild Orchid Crafts, pręciki,
kryształki Prima, ćwieki i stempel.




Zdjęcie poniżej przedstawia pierwszą część candy.




Wszystko to co widać na obu zdjęciach czeka na nowego właściciela!


Zasady są standardowe:

-czas trwania do 15 stycznia 2015r.

-ogłoszenie zwycięzcy nastąpi dokładnie w urodziny mojego bloga, czyli 22 stycznia 2015r.

-należy wpisać komentarz pod tym postem z chęcią udziału w Candy,

- na pasku bocznym na swoim blogu umieść proszę podlinkowany banerek,

-informację (banerek) na temat Candy, wraz linkiem do tej notki udostępnij na facebooku,

-jeśli nie prowadzisz bloga, zostaw adres email i imię lub pseudonim, namiar na fb,

-polub Created by Dagmara Kos na facebooku,

-dodaj mój blog do obserwowanych.


Uwaga: 
jeśli nie posiadasz facebooka nic nie szkodzi, wystarczy spełnić pozostałe warunki.


Zapraszam serdecznie do udziału :)

7 komentarzy:

  1. Ale cudeńka. Z chęcią biorę udział. mgcz81@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza część superowa, a teraz ta dokładka...podobają mi się maski...jeszcze nigdy nie używałam...może czas spróbować...patrząc jak Tobie to wychodzi...czad...
    Ja już jestem zapisana pod pierwszym postem

    OdpowiedzUsuń
  3. kusisz, oj kusisz tymi słodkościami. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.