poniedziałek, 1 grudnia 2014

Niebieskie święta

Tym razem kartka częściowo na materiałach Eko-Deco.
W roli głównej przepiękna rozeta, która jest tak ozdobna, że właściwie potrzebuje niewielu dodatków.
W sklepie jest dostępnych kilka wzorów takich rozet, 
wyobraźcie je sobie np. na projektach ślubnych.




To, że jestem fanką drewnianych elementów ozdobnych z Eko-Deco nie jest tajemnicą.
Można je dowolnie maltretować mediami i mieć pewność, że nic się nie rozwarstwi, ani nie odpadnie.
Tym razem na pracy umieściłam uroczego małego ptaszka, który wygląda jakby kulił się z zimna.
Wprost idealny na kartki świąteczne i prace w zimowym klimacie.
Czyż nie jest uroczy?




Kartkę w kilku miejscach oprószyłam moją ulubioną farbką brokatową, pochlapałam Splashem, 
a elementy dekoracyjne pomalowałam farba akrylową.








Kartka, wraz z upominkiem powędrowała do mojej pary wymiankowej-justys_1109, 
na blogu Artimeno.


Użyte materiały:




1 komentarz:

  1. Faktycznie piękna rozeta, i w pięknej oprawie :)
    Zdjęć nie robię sama, tylko wykorzystuję chłopaka, który używa lampy i sofboksa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.