poniedziałek, 14 marca 2016

Layout with DecoArt media

Witam serdecznie w moim nowym-starym DT Retro Kraft Shopu.
Na dziś przygotowałam moją ulubioną formę, czyli layout.
LO daje możliwość zastosowania ogromnej ilości 
dodatków, mediów, technik.
Mnóstwo zabawy!

I warmly welcome you to my new-old Retro Kraft Shop DT.
Today I prepared my favorite form, which is a layout.
An LO gives you the opportunity to use a huge amount of
embellishments, media, techniques.
Lots of fun!






Do tła użyłam czarnej pasty strukturalnej i farb z DecoArtu.
Wzory nakładałam przez maski.

 On the background I used the DecoArt black structural paste and paints.
I made the patterns with stencils.





Tymi samymi kolorami pomalowałam tekturki.

I coloured the chipboards with the same paints.



Tekturki dodatkowo podkolorowałam tuszem Distress.

Additionally I coloured the chipboards with Distress ink.









Użyłam/ I used:

Prima Marketing Papers - Cartographer/Montgolfiere, Archivist/Les Facons Dont Je Taime, L'Archiviste, F&W
Prima Coffee Stains Stamp Set

Sizzix Die
Prima Marketing Flowers 
Scrapiniec Chipboard
13 arts - Splash White, Burnt Sienna and Yellow Umber mists






1 komentarz:

  1. Witaj, świetne to LO ! Wpasowało się idealnie pod wytyczne z naszego wyzwania toteż pozwoliłam sobie dodać je jako jedną z inspiracji w poście :

    http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2016/03/inspiracje-z-neta-wesoy-szary.html


    zapraszam i pozdrawiam Szaneta z DT Pomorze Craftuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.