sobota, 12 marca 2016

Zardzewiały tag

Dziś po raz pierwszy na blogu Decoratorium.
Jestem niezmiernie zaszczycona mogąc inspirować używając mediów DecoArt, które otwierają przede mną nowe twórcze możliwości.

Moja pierwsza praca jaką przygotowałam to zardzewiały tag.
Tło mojej pracy to kawałek zembossowanego papieru do scrapbookingu,
który w pierwszym kroku pokryłam nierównomiernie pastą ziarnistą.
Następnie całość pokryłam Fluidem akrylowym w najciemniejszym kolorze jaki znalazłam ;)
Gdy tag wysechł, stworzyłam efekt rdzy malując całość fluidem w kolorze Quinacridone Gold. Nieco inaczej postąpiłam z dodatkami.
Najpierw pokryłam je białym gessem dla lepszej przyczepności,
a następnie tapując gąbką pokolorowałam je na czarno i wtarłam w każdy element
pastę Metallic Lustre w kolorze Copper. 
Całość zabezpieczyłam matowym werniksem.
Mam nadzieję, że moja propozycja Wam się spodoba i podejmiecie próby zabawy
z rdzą przy użyciu mediów DecoArt.











Trybiki tekturki- Eko-Deco

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.