niedziela, 27 marca 2016

What's up kitten?

Witam wszystkich!
Chcę się podzielić layoutem wykonanym dla Retro Kraft Shop
który stworzyłam przy użyciu nowej kolekcji 
Primy Marketing "Salvage District". 
Jest to niezwykle uniwersalna kolekcja, która można użyć na wiele sposobów. 
Kolekcja ta szybko stała się moja ulubioną. 
Moja praca jest utrzymana w monochromatycznej tonacji.  
Dla kontrastu dodałam jedynie żółtą mgiełkę w tle.  
Cudne elementy kolekcji sprawiają, że oprawa zdjęcia robi się sama. 

Hey everyone!  
I'm sharing a page that I created for the Retro Kraft Shop using 
the Salvage District Collection from Prima Marketing.   
This is an extremely versatile collection, and there are so many possibilities to use it.  
The Salvage District collection has quickly become my fave.

My project is kept in a monochromatic color scheme. 
For contrast, I added only a yellow mist on the background. 
Wonderful elements of the collection made the photo frame itself.


















Materials from the Retro Kraft Shop:

Prima Salvage District Paper and stickers Pad 15x15

3 komentarze:

  1. Genialna jest ta maska z piórem... W życiu popełniłam jeden taki layout i mimo, że był udany, wciąż mam wrażenie, że nie wiem jak to się robi... :D A Twój podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ CUDNIE...podziwiam niezmiennie:)
    pięknie...WESOŁYCH ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska z piórem daje super efekt, bardzo fajny projekt. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.