wtorek, 3 maja 2016

Gościnnie dla sklepu Ewa

Jakiś czas temu miałam przyjemność wygrać wyzwanie w sklepie Ewa.
Dziś prezentuję layout, który wykonałam
na gościnny występ na blogu tegoż sklepu.
Bardzo dziękuję za zaproszenie.
Pracą moją zachęcam do wzięcia udziału w najnowszym wyzwaniu
sklepu Ewa w którym należy zainspirować się poniższym zdjęciem.




Nie ukrywam, że bardzo się ucieszyłam, gdy poznałam wytyczne tego wyzwania. 
Po pierwsze bardzo lubię inspiracje fotograficzne, 
a po drugie uwielbiam przedstawioną na zdjęciu paletę kolorystyczną. 
Oto efekt mojej pracy. 





















Z majowego bingo wybrałam:
-biały,
-materiał- kwiat z materiału,
-wianek- użyłam kilku tekturowych wianków Eko-Deco.


Tekturki Spring Prodigy Branches i papiery UHK Gallery Weekend Friday 
znajdziecie w sklepie Creative Hobby.



I used:

Magnolia Doohickeys Die Summer Foliage
Ranger Archival Ink Black Jet
Ranger Distress Ink Black Soot
Ranger Distress Ink Mini Mowed Lawn
Ranger Distress Ink Mini Forrest Moss
Tsukineko StazOn Midi Cactus Green
LuminArte Twinkiling H2O,s watercolor paint 
DecoArt Metallic Lustre Lavish Green
13arts Splash white
Prima Marketing Clear Stamp Honeycomb
KaiserCraft Beautiful Moment Clear Stamps
Prima Marketing Epiphany Wood Icons
Prima Marketing flowers
Wild Orchid Crafts flowers Magnolia
Prima Marketing Reisin Birds
Prima Marketing crystals Cigar Box Secrets
UHK Gallery papers set Weekend Friday
Scrapiniec chipboards Spring Prodigy: small branches 02, big branches 01



2 komentarze:

  1. Wow! Such a beautiful layout! The background looks amazing! Love all the gorgeous flowers!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fioletowo;-) Cudownie zrobiłaś tło. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu D.I.Y. czyli zrób to sam i życzę powodzenia;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.