sobota, 14 maja 2016

Rockstar

Na dzisiejszą inspirację dla Scrapińca przygotowałam LO 
trochę bałaganiarskie, trochę w rockowym stylu.
Czerwony to ulubiony kolor mojego synka, 
ponadto na zdjęciu widać kawałek czerwonej bluzy, 
stąd pomysł na tło.
Scrapińcowe tekturki potraktowałam dużą ilością 
srebrnego pudru do embossingu, 
tak aby powstał metaliczny efekt.
Wierzcie mi nawet najcieńsze tekturki są tak solidne, 
że dzielnie znoszą moje maltretacje.
Popatrzcie tylko jak pięknie wyglądają 
w srebrnym, metalicznym ubranku.

Ponadto zwróćcie uwagę jak sprytnie udało mi się wykorzystać

resztki świątecznych LOFT-owych papierów UHK Gallery.
Nic się nie marnuje.



















Użyłam/I used:
  1. Napis Rockstar 
  2. Aparaciki 
  3. Gwiazdki mix Smash 
  4. Brush art elements hearts  
  5. Zestaw 4 napisów Like! 
  6. Dylusion Paint - Postbox Red
  7. Cosmic Shimmer glitter paste - Apple Red
  8. Heidi Swapp Color Shine mist - Sweet Cherry
  9. Ranger Archival Ink - Black Jet
  10. Ranger Embossing Powder - Silver
  11. 13arts Gesso White, Splash White, Splash Black, stencil Stars
  12. Sodalicious paper - Whoo Lives Here
  13. UHK Gallery papers - LOFT Christmas
  14. Prima Marketing papers - Archivist
  15. Prima Marketing papers - Salvage District
  16. Kaisercraft clar acrylic stamp - Numbers
  17. Prima Marketing Junkyard Findings - Skrew Heads
  18. UHK Gallery button - Watson In Love
  19. Eko-Deco - Gwiazdki drewniane/ Wooden Stars




Linia 1



7 komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.