wtorek, 4 grudnia 2018

Coraz bliżej święta

Dużymi krokami nadchodzą święta, 
więc dziś chcę się podzielić z Wami moją kartką świąteczną.
Do wykonania jej tła wykorzystałam Fluid Acrylics, użyłam farby jak akwareli.
Najpierw pędzlem zwilżyłam papier akwarelowy, 
a następnie chlapiąc i "pacając" pędzlem nanosiłam kolor.
Białą mgiełką wykonałam chlapania wokół kompozycji, 
a kremowym fluidem pokryłam tekturkę.
Wystarczy jeszcze kompozycja, kryształki i już można wysyłać życzenia.












Produkty:

DecoArt Media Shimmer Mister White
DecoArt Media Fluid Acrylics Titan Buff
DecoArt Media Fluid Acrylics Cobalt Teal Hue
Studio Light Home & Happiness 15x15 paper pad

Ranger Emboss It Dabber Clear
Ranger Sticky Embossing Powder
Ranger Foil Sheets Shiny Transfer Foil Sheets 

Woodware Craft Holy Leaf Big Craft Punch 
Woodware Craft Holy Leaf Giant Craft Punch 
SnipArt Stencil Strips /maska Paski
Chipboard Eko-Deco 



1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.